• 10 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8224
  •  GBP / BGN 2.2744
  •  CHF / BGN 2.0039
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 15°C

Brabus доработи Maybach S 680, за да му иска цената на RR Phantom

Brabus доработи Maybach S 680, за да му иска цената на RR Phantom

/КРОСС/ В началото бе Mercedes-Maybach S 680, след това се появи Brabus 850. Той е въплъщение на динамиката и елегантността в гамата на Maybach, V12 лебедова песен, която производителят на луксозната лимузина продължи да изпълнява дискретно в ерата, в която всичко се електрифицира или е електрическо.

Сега Brabus играе този коз, по всичко личи, че е печеливш. Maybach S 680 влиза в студиото в Ботроп, на излизане вече се казва Brabus 850.

Няма изненади, „B” си държат на своята изпитана формула. Затова залагат на карбон, много карбон. Елементите са тествани във въздушен тунел, за да се увеличи притискането на предната ос при високи скорости. Така предният лип спойлер и елементите за страничните въздуховоди насочван въздушните потоци по-ефикасно към радиаторите и предните спирачки.

На другия край, в задната част на автомобила, е монтиран карбонов дифузьор и два черни емайлирани ауспуха.

Луксозната лимузина стъпва върху 22-инчови многоспицови ковани джанти Brabus Monoblock Z. Купето е много ниско прилепнало към пътя благодарение на контролния модул SportXtra на въздушното окачване, който снижава автомобила с до 20 мм.

Всичко в интериора крещи: Brabuuuusssss. Има толкова много лога „В”, че просто няма как да ги пропуснеш. Уникалната цветова украса Brabus Dark Gray придава едно мистично излъчване. Седалките са тапицирани със специална „дишаща” кожа, а отзад двамата специални пътници се радват на индивидуални кресла. Карбон покрива почти всяка твърда повърхност, включително волана, арматурното табло, централната конзола и панелите на вратите. Металните детайли са изпълнени в цвят Shadow Chrome.

Когато слиза от поточната линия в Зинделфинген, Mercedes-Maybach S 680 разчита на 630 к.с. и 900 Нм. Той работи с 9-степенна трансмисия, която предава нютон метрите към четирите колела. Моделът ускорява до 97 км/ч за 4,5 секунди.

Но, подразбира се, Brabus не е доволен от подобни параметри. Затова работният обем на мотора е увеличен от 6,0 на 6,3 литра и са му сложили две по-големи турбини. Затова той вече генерира 850 к.с. (от където и името) и 1100 Нм. Ускорението вече отнема 4,1 секунди от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост си остава електронно ограничена до 250 км/ч.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.