- 12 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8145
- GBP / BGN 2.2728
- CHF / BGN 2.0000
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 13°C
Интерфудс България ЕАД избра иновативната ERP платформа на SoftOne за своята цялостна бизнес оптимизация
15 Февруари 2023 | 15:24
/КРОСС/ Интерфудс България ЕАД, водеща компания в областта на маркетинга и дистрибуцията на бързооборотни стоки на българския пазар, избра иновативното ERP решение на SoftOnе, за да подкрепи ефективно всички свои бизнес операции. От основаването си през 1992 портфолиото на Интерфудс България ЕАД включва световно признати брандове, добре известни на потребителите и утвърдени сред ключовите клиенти в България.
Прилагайки технология от следващо поколение, Soft1 ERP обединява търговското и финансовото управление на Интерфудс България ЕАД в единна съвременна ERP платформа. Богата ѝ функционалност напълно автоматизира всички отнемащи време бизнес процеси, като по този начин се избягват потенциални проблеми, свързани с естеството на бързооборотните стоки с кратък жизнен цикъл и високи оперативни разходи.
Съвременното решение на SoftOne предоставя на Интерфудс България ЕАД набор от функционални инструменти за по-добро планиране и надзор на целия процес на веригата за доставки, гарантирайки ефективен контрол на инвентара и най-високо качество на обслужване на клиентите. Освен това, вградените инструменти за финансово управление и отчитане позволяват на ръководителите на компанията ефективно да наблюдават всички финансови данни.
Soft1 ERP разширява възможностите си до всяко смарт устройство, позволявайки отдалечен достъп до данни от всяко място и по всяко време. По този начин позволява на служителите на компанията да изпълняват ефективно ежедневните си задачи, а на мениджърския екип да взема информирани решения. Нещо повече, фактът, че Soft1 ERP е винаги актуализиран и че SoftOne осигурява необходимото обучение, администриране и абонаментна поддръжка, са важни аспекти за доброто функциониране на дейността на Интерфудс България ЕАД и за успешното утвърждаване на позициите на компанията в търговските отношения с клиенти и партньори.