• 29 Март 2024 |
  •  USD / BGN 1.8091
  •  GBP / BGN 2.2873
  •  CHF / BGN 2.0027
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Родният футболен елит се събра на семинар на Palms Bet и LaLiga

Родният футболен елит се събра на семинар на Palms Bet и LaLiga

/КРОСС/ Над 80 представители на родния футболен елит взеха участие в LaLiga Football Seminar, който бе организиран от Palms Bet и фондация „Спорт в България" в Grand Hotel Millennium Sofia. Сред тях бяха представители на „синя" и „червена" България, както и на шампиона „Лудогорец". Освен тях елитните „Ботев" Пловдив и Черно море, както и втородивизионните „Дунав" Русе, „Созопол" и „Янтра" Габрово също изпратиха свои служители, за да попиват опит от едни от най-изявените професионалисти в испанския клубен футбол и LaLiga.

Повод за организирането на първото по рода си събитие у нас бе желанието на Palms Bet да даде шанс на клубовете от българския шампионат да обменят опит и идеи с представители на LaLiga. Това стана благодарение на контактите, които бяха установени между родния букмейкър и испанската футболна организация след сключеното партньорство през лятото на 2022 година. Вследствие на него Palms Bet стана първият официален партньор на LaLiga в рамките на Европейския съюз.

В началото на семинара приветствено слово към всички участници отправи Негово Превъзходителство Алехандро Поланко - посланик на Испания в България. „За мен е чест, че присъствам на този семинар. България има дълбоки традиции с испанския футбол. Именно подобно събитие може да се допринесе не само за развитието на футбола, но и за заздравяване на връзките между двете страни", заяви посланик Поланко.

„За нас е изключително удоволствие да ви приветстваме на този семинар и се надяваме в близко бъдеще той да се повтори", заяви Мило Борисов, краен собственик на мажоритарния акционер на „Телематик Интерактив България", която е лицензодържател на бранда Palms Bet. „Чрез подобни семинари се надяваме нашата компания да допринася за развитието на футбола у нас, защото вярваме, че опитът на страни като Испания могат да бъдат много полезни за българския спорт", допълни той.
Събитието бе уважено и от Роси МакКий - другият краен собственик на мажоритарния акционер на „Телематик Интерактив България".

Футболният семинар включваше теми като „Стратегията и иновациите като движещи сили на спортната индустрия" с лектор Айтор Хименес - директор иновации и развитие в „Баскония-Алавес груп", в чиито редици е финалистът от турнира за Купата на УЕФА през 2001 година „Алавес". Последва изключително актуалната тема, свързана с дигиталните стратегии за ангажиране на феновете, а неѝн автор бе Сяоуей Гуо, който е международен дигитален координатор на LaLiga.

В следобедния панел „Търговска стратегия и мениджмънт на приходите" бяха засегнати теми като „Стратегии за партньорства и спонсорства" с лектор Диего Санчес - директор „Бизнес развитие" в „Атлетико" Мадрид и „Генериране на печалба" с Пабло Аркуеро - директор „Развитие на спонсорствата" в Реал Бетис.

Семинарът завърши с кръгла маса и отворена дискусия, в която участие взеха гостите от Испания заедно с изпълнителния директор на ЦСКА 1948 Добрин Гьонов и бившият изпълнителен директор на ПФК „Левски" и настоящ служител на УЕФА - Павел Колев. Обсъдени бяха въпросите, свързани с начина на работа и възможностите за развитие както в клубовете, така и в шампионата на България.

„Най-голямото предизвикателство, пред което сме изправени българските отбори, е създаването на продукта „български футбол" и изграждането на положителен имидж. За да се постигне това трябва да има обединение между всички, които работим в този проект", заяви Добрин Гьонов по време на кръглата маса, на която бяха разгледани още приликите и разликите между родното футболно първенство и испанската LaLiga. Споделени бяха и най-добрите примери и опитът на испанските специалисти в менажирането на футболен шампионат, както и бяха дадени ценни съвети за справяне със съществуващите у нас проблеми.

„От името на групата „Баскония-Алавес" бих искал да изразя своето огромно благодаря пред нашите домакини от Palms Bet за възможността да предадем своя опит в България", заяви Айтор Хименес.

Сяоуей Гуо допълни, че за него е чест да представи идеите на LaLiga в бързия и динамичен свят на дигиталните услуги и благодари за възможността, която му предостави родния букмейкър.

Сред присъстващите на семинара бяха директори на школи, футболни агенти, мениджъри, изпълнителни, спортни и маркетинг директори. Сред тях личаха имената още на бившия капитан и три пъти носител на титлата „Футболист на България" - Ивелин Попов, както и Елин Топузаков - футболистът с най-много мачове в европейските клубни турнири за „Левски".

Всички участници изказаха своите благодарности към организаторите на LaLiga Football Seminar в лицето на Palms Bet и фондация „Спорт в България", както и за възможността да вземат участие в събитието.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.