• 12 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8145
  •  GBP / BGN 2.2728
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 12°C

Официално становище на Лидл България

Официално становище на Лидл България

/КРОСС/ Във връзка с публични твърдения и коментари на г-н Николай Маринов, директор на „Ел Би Булгарикум“, в редица медии, включително в национален ефир, в които се твърди, че търговските вериги налагат на местните доставчици такса „вход“ и други видове такси, с което допринасят за поскъпването на продуктите, бихме искали категорично да заявим следното:

Лидл България системно прилага принципи на нето-нето цени при договаряне, което означава, че не начислява входни, логистични, маркетингови или каквито и да е други такси за всички наши доставчици. Продуктите на „Ел Би Булгарикум“ не се предлагат в търговската мрежа на Лидл България.

Поради тази причина подобни твърдения, които не се базират на конкретни факти и са генерализиращи за бранша, заблуждават потребителя и вредят на имиджа на Лидл България и този на нашите доставчици.

Бихме искали да апелираме към отговорно публично говорене, базирано на проверени факти, което е изключително важно, особено в условията на икономическите предизвикателства, пред които сме изправени всички ние като общество.

Лидл България има дългогодишна активна политика за развитие на дългосрочно и устойчиво партньорство с българските производители. В допълнение към справедливия и прозрачен модел на договаряне с нашите български доставчици, ние в Лидл България се гордеем и с добавената стойност, която те реализират в резултат на съвместната ни работа.

Благодарение на нашите собствени марки и широката мрежа от магазини Lidl в Европа, ние предоставяме възможност на българските производители да реализират своята продукция не само в България, но и в чужбина – устойчиво и предвидимо, докато увеличават обемите си на производство, гарантирайки оптимално съотношение качество-цена за крайния потребител. Доказателство за това е и реализираният износ от български фирми в европейската мрежа на Lidl, който през 2022 г. достигна рекордните 101 млн. лв., като над 160 различни продукта на 40 родни компании са достигнали пазарите на 28 европейски държави, благодарение на партньорството с Лидл България.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.