• 11 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6811
  •  GBP / BGN 2.2375
  •  CHF / BGN 2.0905
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Lidl посреща Коледния камион на Кока-Кола в Русе

Lidl посреща Коледния камион на Кока-Кола в Русе

/КРОСС/ На 11 декември магазинът на веригата на ул. „Никола Петков" № 13 ще се превърне в сцена на коледното вълшебство  

И тази зима Лидл България и Кока-Кола споделят коледния дух. На 11 декември жителите и гостите на Русе ще могат да станат част от истинско коледно пътешествие благодарение на емблематичния червен камион. Желаещите да го посетят ще могат да го намерят на паркинга на магазина на веригата на ул. „Никола Петков" № 13 от 14:00 до 20:00 ч. 

Като част от коледното си турне, камионът на Кока-Кола ще спре на паркингите на общо 5 от обектите на ритейлъра в страната, един от които е магазинът в Русе. По време на всяко от събитията посетителите ще се потопят в празничната магия, като се снимат с Дядо Коледа, участват в забавни игри и активности с награди, и се насладят на много други изненади.

Коледната обиколка на камиона на Кока-Кола има и социален фокус. В партньорство с „Операция Плюшено мече", компанията подкрепя събирането на средства за млади таланти в България - деца и младежи, които се стремят да се развиват в избраната от тях област. 

Освен да посетят познатия камион, русенци и гостите на града ще могат да се заредят с още коледно настроение с празничните предложения от обичаните собствени марки на веригата Favorina и Deluxe, които много от потребителите свързват с Коледа. В магазините на Lidl клиентите ще открият още разнообразни продукти, подходящи за предстоящите празници, като тематични играчки, дрехи и подаръци за всички възрасти, коледна украса и други.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 140 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.