• 23 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6652
  •  GBP / BGN 2.2373
  •  CHF / BGN 2.0994
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Пламен Чанев, Филип Морис България: В Източна България иновациите се посрещат с интерес

Пламен Чанев, Филип Морис България: В Източна България иновациите се посрещат с интерес

/КРОСС/  За да поговорим за иновациите, които имат силата да променят ежедневието ни,  се срещаме с Пламен Чанев, регионалния мениджър за Източна България във Филип Морис България. Той е категоричен - пълнолетните потребители в тази част на страната имат интерес към  бездимните алтернативи, които имат потенциала да намалят вредата в живота им.


Имат ли потребителите в региона проактивен интерес към иновативните продукти или имат нужда от подход, който да ги убеди в потенциала на бездимните алтернативи с намален риск?
Потребителите в Източна България винаги са били изключително активни по отношение на новите продукти, особено, когато говорим за такива, които могат да променят ежедневието им и да намалят вредата за тях и околните. Така стоят нещата и с безидмните алтернативи, зад които стоят сериозни научни данни, и които имат потенциала да намалят риска в сравнение с продължаване на пушенето.

Каква промяна носи IQOS в ежедневието на пълнолетните пушачи?
Първо е важно да напомним, че  устройството IQOS нагрява тютюна, а не го гори. Това е и причината при употребата му да не се отделя дим, а пара - аерозол. Всъщност именно в дима, който се образува при горенето на цигарата,  се съдържат огромно количество вредни и потенциално вредни вещества. При бездимните алтернативи се премахва горенето и димът и по този начин излагането на вредни вещества е намалено спрямо цигарите. При този тип продукти се елиминира и проблемът с пропиващата се неприятна миризма от цигарения дим в дрехите, дамаските, косата и т.н. Така предимствата на бездимните продукти се усещат не само от потребителите - пълнолетните пушачи, които иначе биха продължили да пушат, но и от техните близки заради премахването на дима.

10 години в света и 7 години в България. Какво в бранда печели вниманието на пълнолетните потребители от вашите наблюдения? 
Нашите пълнолетни потребители имат прогресивно мислене, желание за промяна, за иновация, за ново начало, за намаляване на вредата за себе си и околните  и именно това те откриват в бранда. В България те вече са цяла общност - 400 000 души, които са оставили цигарите в миналото и са избрали да преминат на устройството IQOS. А по света тази цифра е впечатляваща - над 30.8 милиона са потребителите на водещата за нас бездимна алтернатива. Това, което оценяват потребителите е фактът, че това е научно обоснована алтернатива, която не спира да се развива. И най-важното - развива се благодарение на нашата непрестанна комуникация с потребителите нии обратната връзка, която получаваме. .

Има ли предизвикателства пред това България да стане бездимна страна по-скоро и как се справяте с тях?
Предизвикателствата са от различен характер. Едно от тях беше фактът, че няма как само един продукт да отговори на различните нужди на нашите пълнолетни потребители. Това бе и причината тази година да разширим своето портфолио от бездимни алтернативи. Друго предизвикателство, вярвам за всеки бизнес, който предлага иновативен продукт,  е скептицизма към неговия потенциал. Справяме се с това чрез отдадено, отговорно и прозрачно споделяне на научните данни и доказателствата  за бездимните алтернативи, като отговаряме на въпросите на потребителите, , за да могат да направят своя информиран избор. Основното заключение за нас е едно - обратната връзка на нашите потребители е компасът, който ще ни отведе в правилната посока, а именно - към изпълнението на мисията ни за изграждане на бъдеще без дим в страната.


Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България.

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.