• 06 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 22°C

Историята в туризма: Как трябва да се промени предлагането у нас?

Историята в туризма: Как трябва да се промени предлагането у нас?

/КРОСС/ "Датата 3-ти март често се разглежда русофилски и русофобски, но у нас трябва да я гледаме изцяло българофилски. България дава безценни жертви не само в собствената си освободителна война, но и в освободителните движения на съседните народи. Русия не е разделителна линия в настоящата политика", каза доц. д-р  Веселина Вачкова, директор на Исторически музей - Перущица, в предаването “Бизнес старт” с водещ Живка Попатанасова.

Вачкова коментира мястото на историята в туризма у нас. Тя отбеляза, че България вече е привлекателна дестинация.

Според госта обаче предлагането на туристически обекти у нас трябва да се промени - те трябва да бъдат свързани.

“Така може да се усети целият дух на мястото, да се осъзнае, че това не е просто един паметник, това е част от огромен културно-исторически комплекс”, смята Вачкова.

“Обектите у нас трябва да се обединяват, да се свързват в контекста на местната култура и традиция”.

“Важно е България да има много конкретна идея как да привлича хора”, изтъкна още гостът.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.