• 13 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8145
  •  GBP / BGN 2.2728
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 17°C

Станислав Младенов: България има нужда от ясна и точна държавна концепция за туризъм

Станислав Младенов: България има нужда от ясна и точна държавна концепция за туризъм

/КРОСС/ Добрите световни практики са известни, необходимо е само желание да бъдат приложени и у нас, а ние го имаме, убеден е кандидатът за народен представител от "БСП за България"

България има нужда от ясна и точна държавна концепция за туризъм. Към този момент такава не съществува. Това заяви кандидатът за народен представител от "БСП за България" от 25-ти МИР в София Станислав Младенов. Той коментира темата по повод кризата, предизвикана от Covid-19, която най-силно удари точно този сектор, а последствията ще бъдат дълготрайни. Затова са необходими съвсем конкретни и навременни мерки от страна на държавата.

"За мерки през последната година предимно се говори от страна на управляващите. Но действия почти липсват", коментира 40-годишният Станислав Младенов, който е бакалавър по "Туризъм", магистър по "Финансов мениджмънт" и докторант по "Финанси". „Каква е ползата от някакви мерки, забавени с 9 месеца, например?! А за държавна концепция изобщо не става и въпрос. България трябва да бъде налагана като дестинация за различен вид туризъм".

Според Станислав Младенов, който е възпитаник на софийската НГДЕК "Свети Константин Кирил Философ", в момента различните видове туризъм в страната са поставяни под общ знаменател и това прави България неразпознаваема на световната туристическа карта. "Имаме изключително добри възможности за винен, културен и поклоннически, спа и балнеолечебен, селски и горски, ловен, зимен и летен туризъм, но нямаме държавна политика в тази посока. Няма адекватно отношение от страна на Минестерство на туризма, което да се ангажира с анализ и международно представяне на страната ни като интересна дестинация за всичките тези видове туризъм", коментира Станислав Младенов.

Кандидатът за народен представител от "БСП за България" вижда много големи пропуски и в комуникацията между държавата и различните браншови организации. "Какво пречи да бъдат направени съвместни екипи, които да работят по промотирането и налагането на всеки от изброените вече видове туризъм, пита той. - Държавата няма послание към външния турист, липсва реклама на България като туристическа топ дестинация в медиите, в социалните мрежи...".

Липсата на връзка между Министерствата на туризма и на образованието пък лишава младите хора от добра перспектива за реализация в България, а туризма ни от квалифицирана и качествена работна ръка, категоричен е Станислав Младенов.

"Не виждам какво пречи да бъде създадена законова база за средните специализирани училища за задължителен стаж-специализация на обучаващите се в туристически обекти, коментира още той. - Защо да не вземем и добрия пример от университетите в Европа за висшето ни образование? Един от престижните университети по туризъм в Холандия, например, има специалност на името на световноизвестна верига хотели. Всички завършили тази специалност получават автоматично работа във веригата, след като се дипломират. Добрите световни практики са известни. Необходимо е само желание да бъдат приложени и в България. По този начин виждам аз грижата за хората. Ако и вие мислите така - на 4-ти април гласувайте с №4 и преференция 104 в интегралната бюлетина".

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.