• 16 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6641
  •  GBP / BGN 2.2279
  •  CHF / BGN 2.0907
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Колко важни са „Първите три минути“ при внезапен сърдечен арест

Колко важни са „Първите три минути“ при внезапен сърдечен арест

/КРОСС/ Внезапният сърдечен арест е сред водещите причини за смърт в целия свят. Колко важни са „Първите три минути"- Commerzbank знае това. 

Човешкото тяло може да издържи до 3 минути без кислород, преди да настъпи увреждане. Използването на дефибрилатор в първите три минути от инцидента увеличава шансовете за оцеляване с около 70%.

Снимка: iStock

В Европа годишно от сърдечен арест загиват над 350 000 души. Внезапният сърдечен арест най-често се случва непредвидено и може да засегне хора от всички възрасти, пол, физическо и здравословно състояние.

Commerzbank непрекъснато проучва различни възможности за работа в полза на обществото.

Проектът на Александър Манушев и фондация „Първите три минути" за осигуряване на дефибрилатори на обществени места с голям трафик привлече вниманието на Commerzbank и те решиха да участват активно.

„Отговорност е сред ценностите на Commerzbank и - като казвам отговорност - визирам отговорност към клиентите, към служителите и към обществото като цяло. Отговорността към обществото е дълбоко залегнала в нашата стратегия и ние държим да го подкрепяме по различни начини", споделя Маркус Крьогер, CEO на Commerzbank в България.

Статистиката показва, че всяка година 1 на 1000 души става жертва на внезапен сърдечен арест. Често това се случва на обществени места.

Благодарение на Александър Манушев и Венелин Джонев, началник на метростанция „Сердика 2", Commerzbank осигури дефибрилатор, който беше инсталиран на станцията. Манушев планира да организира обучение за персонала на станцията как да го използва.

„Желанието ни е да започнем дългосрочно сътрудничество и да допринесем за инсталирането на повече дефибрилатори", отбелязва Крюгер.

В допълнение към осигуряването на животоспасяващото устройство, Commerzbank България планира да организира вътрешна информационна кампания съвместно с фондация „Първите три минути" за ползите от инсталирането на такива устройства и как да ги използваме в случай на нужда. Тази кампания ще бъде споделена и с други офиси на компанията в Европа.

Снимки: Commerzbank 

Знанията и уменията за оказване на първа помощ са фундаментални и необходими през целия ни живот. В неочакван момент от тях може да зависи здравето и животът на човек, скъп за нас или за някой друг. Затова, още от най-ранна възраст, после в училище и университета, а след това на работното място и наред с другите си занимания, човек трябва да преминава периодично обучение, припомнят от „Първите три минути".

Клонът Commerzbank в София, който обслужва дигиталните нужди на банката и допринася за нейната дигитална трансформация, е наел над 700 души с различни ИТ профили. Само за 4 години компанията в България се превърна в предпочитан работодател, чиито ценности и мисия подкрепят стратегията за растеж.

 

 

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.