• 19 Авг 2022 |
  •  USD / BGN 1.9453
  •  GBP / BGN 2.3027
  •  CHF / BGN 2.0339
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 34°C

Новият руски електромобил се оказа стар китайски модел

Новият руски електромобил се оказа стар китайски модел

/КРОСС/  Новата руска марка Evolute обюви през месец март, че Липецкият моторен завод ще произведе повече от 242 000. електрически превозни средства от пет различни модела през следващите 11 години под името Evolute i-Pro. Оказа се обаче, че Evolute i-Pro е стар вариант на китайския Dongfeng Aeolus E70.

„Откритието" стана ясно на организирания тези дни в Москва Евразийски форум „Такси", където бе и премиерата на компактния седан i-Pro. Източникът на Evolute i-Pro бе разпознат лесно - това е Dongfeng Aeolus E70, който дебютира в Китай през 2017 г., информира kolesa. Dongfeng Aeolus E70 е електрическо преобразуване на Dongfeng Aeolus A60 (произвеждан от 2012 г.) , а той от своя страна идва от добре познатия в Русия - Nissan Sylphy, поколение G11, произвеждан в завода Толиати до 2018 г. като Nissan Almera.

Така се оказва се, че добрата стара Almera/Sylphy, чийто дизайн датира от началото на този век, се завърна на пазара в Русия под формата на Evolute i-Pro. Съдейки по техническите спецификации, публикувани от марката Evolute, ще се предлагат седани от моделите в Китай през 2021 г., в които автомобилите са с един електромотор на предната ос с мощност 163 к.с. и 230 Нм. Китайските Aeolus E70 от 2022 и 2023 г. моделни гами има по-слаб електрически мотор от 150 к.с. и 210 Nm. Изданието kolesa допълва: Оказва се, че „нашият" Evolute i-Pro не е същият като китайския Pro, а, да кажем, междинна версия със старо тяло и свеж интериор с табло с два екрана.

По време на рестайлинга китайският Aeolus E70 Pro получи само по-елегантен декор и нова „подредена" графика в кабината, а Evolute i-Pro, подобно на обикновения Aeolus E70, има същото табло с голям полукръг на скоростомера в центъра. Общата дължина на Evolute i-Pro е 4680 мм, ширината е 1720 мм, височината е 1530 мм, междуосието е 2700 мм, обемът на багажника е 502 литра. Капацитетът на батерията е 53 kWh, пълното й зареждане е достатъчно за 420 км пробег според остарелия цикъл NEDC (тоест в действителност едва ли повече от 300 км). Максималната DC мощност на зареждане е 75 kW, което ви позволява да презаредите заряда от 30 до 80% за 36 минути.

До 100 км/ч електрическият седан ускорява за 9,5 секунди, максималната скорост е 150 км/ч. Цените и конфигурациите на Evolute i-Pro все още не са обявени. В Китай Dongfeng Aeolus E70 с подобна техническа спецификация струва 145 800 юана (21 132 евро), като базовото оборудване на „китайците" включва две въздушни възглавници, ESC, климатик, задни сензори за паркиране и 17 -цолови лети джанти. От китайски роднина Evolute i-PRO получава опростена задна седалка от една част без централна облегалка за глава (но с колани), а дясната и лявата са интегрирани в гърбовете - меко казано, не е най-доброто решение в условия за безопасност.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2022 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.