• 20 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Евровизия България обяви своя първи генерален спонсор за 2020

Евровизия България обяви своя първи генерален спонсор за 2020

/КРОСС/ Евровизия има своя първи генерален спонсор за България. Това е българската компания iCard, която е лидер на европейския финтек пазар, с над 500 000 клиента и повече от 250 служители.

Българското участие в Ротердам се реализира като публично-частно партньорство между Българска Национална Телевизия и Ligna Group, като за първи път в участието на България в Евровизия се включва и генерален спонсор.

От 7 март, събота, в българския ефир ще бъде излъчвана телевизионна реклама с участие на българския представител на Евровизия 2020 Виктория. Дигиталната премиера на рекламата днес беше и e своеобразен тийзър на песента на България "Tears Getting Sober".
Явор Петров, Изпълнителен директор на iCard АД споделя за проекта: "Връщането на България на сцената на най-голямото неспортно събитие, което тази година чества 65-тата си годишнина, е много важно за позиционирането на страната ни на международната сцена и е възможност да покажем нашата креативност, високата ни конкурентоспособност и безкомпромисния ни професионализъм. Ценности, които ние в Айкарт изповядваме и подкрепяме. Това ни провокира да застанем зад представянето на България на Евровизия и да помогнем то да бъде достойно и качествено."

Геновева Христова от Ligna Group е категорична, че това партньорство ще е истински пример за това какви могат да бъдат ползите от проект като Евровизия. Тя допълва: "Без компании като iCard, участието в този размер и с този размах не би било възможно. Много сме щастливи, че наистина повярваха в нас. Това е една страхотна компания, която работи основно на международните пазари. Убедени сме, че такива проекти могат да помагат на много компании действително да излязат на международните пазари и да имат достъп до цялата аудитория на конкурса. Над 200 милиона гледат Евровизия всяка година през май месец. Това партньорство е и доказателство, че програмите и аудиторията на Българската национална телевизия са привлекателни за рекламодатели, произвеждащи продукти с висока добавена стойност. "

От 4-ти март стартира и дигиталната кампания на iCard, която ще позволи на 3-ма почитатели на конкурса да посетят промо събитията от календара на Евровизия в Лондон, Мадрид и Амстердам. Повече информация за кампанията можете да намерите на официалния сайт на България за Евровизия 2020 eurovision.icard.com.

65-тото издание на Евровизия ще се проведе в Ротердам. Двата полуфинала и големият финал на конкурса ще бъдат излъчени на живо по БНТ 1 на 12, 14 и 16 май.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.