- 06 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 23°C
“Tears Getting Sober” на Виктория в топ 30 на най-любимите песни от Евровизия за всички времена
04 Януари 2021 | 11:35
/КРОСС/ Песента на Виктория "Tears Getting Sober" попадна в топ 30 на класацията за най-любими песни на феновете на Евровизия за всички времена. Българската песен, която трябваше да представи страната ни на отменения конкурс през 2020 година в Ротердам, се класира на 26-о място. Годишната класация „ESC TOP 250" подрежда 250-те най-обичани песни на зрителите на най-голямата музикална надпревара в света и се организира и излъчва от европейското радио ESC Radio.
Официалното видео на "Tears Getting Sober":
Още три български песни попаднаха в топ 100 на класацията за 2020 година. Песента "If Love Was A Crime" на Поли Генова, която представи България на Евровизия 2016, се класира на 33-то място. "Beautiful Mess" на Кристиан Костов, който пя за България на Евровизия 2017 в Киев, зае 41-во място в „ESC TOP 250", а песента на България на Евровизия 2018 "Bones" се класира на 93-то място.
За девета поредна година класацията печели победителката от Евровизия 2012 Лорийн от Швеция с хита си "Euphoria". На второ място се класира гръцката музикална сензация от Евровизия 2018 Елени Фурейра с „Fuego". Топ 3 допълва победителят от Евровизия 2019 Дънкан Лоурънс с хитовата балада "Arcade".
Изпълнението на Лорийн от финала на Евровизия 2012:
2020 година беше изключително успешна за Виктория. Тя получи втори шанс да представи България на сцената на Евровизия и да пее пред близо 200 милион зрители през май 2021 година. Песента ѝ "Tears Getting Sober" покори едни от най-престижните музикални радио и ТВ класации в Европа и привлече вниманието на стотици международни медии, а тя беше фаворит за победата на конкурса.
Евровизия 2021 ще се проведе в Ротердам на 18, 20 и 22 май. Зрителите в България мога да гледат шоуто пряко по БНТ 1 от 22 часа. Участието на страната ни се реализира като публично-частно партньорство между БНТ и Ligna Group, с подкрепата на финтех компанията iCard.
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР