• 07 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8167
  •  GBP / BGN 2.2794
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Нова услуга „Помощ от приятел“ от Fibank

Нова услуга „Помощ от приятел“ от Fibank

/КРОСС/ Първа инвестиционна банка стартира услугата „Помощ от приятел“, за да могат клиентите да открият безкрайния дигитален свят от възможности, които предлага Моята Fibank.

Във всичките клонове и офиси на банката в цялата страна всеки, който иска да научи повече за пълния обхват на наличните дигитални услуги в Моята Fibank или има нужда от консултация как да активира приложението, може да се обърне към служител на ПИБ. По този начин, с малка „Помощ от приятел“, всички клиенти ще имат възможността да научат как по-лесно и удобно да използват своето дигитално банкиране. С него те могат да спестят както време, така и до 75% от стандартните такси и комисиони при управлението на личните им финанси. Всеки ще може да разбере как да:

·       добави сметки от други банки;

·       да извършва онлайн плащания чрез лицево разпознаване;

·       да си издаде виртуална карта само за няколко секунди;

·       да промени лимитите по своите кредитни карти спрямо държавите, в които му се налага да ги използва;

·       да заплаща комуналните си сметки без допълнителни такси;

·       да закупи електронна винетка;

·       да си открие сметка или депозит онлайн, както и да кандидатства за кредит или кредитна карта.

Чрез Моята Fibank можете да се възползвате дори и от динамиката в цената на международните пазари на златото, като си откриете „Златна сметка“. Тя дава възможност свободно да се планира с каква сума и по кое време да се закупи злато, а също така и в кой момент да се продаде част или цялата наличност, според моментната динамика на цената на актива спрямо лева, еврото и щатския долар. Всичко това са само част от продуктите и услугите, които всеки клиент може да използва онлайн и за които всеки може да разбере повече чрез новата услуга на Първа инвестиционна банка - „Помощ от приятел“. Тя е напълно безплатна и е достъпна за всички клиенти на Fibank, без значение дали са физически или юридически лица.

Важно предимство за всеки клиент е, че освен персонална консултация от служител на банката, получава и денонощна поддръжка. Във всеки един момент, в който имате нужда от съдействие, може да се обърнете към нашите служители или да позвъните на телефон: 0700 12 777.

Първа инвестиционна банка е лидер в електронните разплащания и въвеждането на иновативни технологии в страната, предлагащи сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за своите клиенти чрез Моята Fibank и мобилното приложение MyFibank. Изключителният принос в развитието на иновациите в България, качеството на обслужване на клиентите и осигуряването на сигурна и надеждна система за дигитално банкиране донесоха на банката признанието за „Дигитална банка на годината – България“, връчено от базираното в Англия международно списание "Global Brands Magazine".

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Елена

Поредна чудесна инициатива на банката в помощ на клиентите!

01.04.2022 18:00:36

Марио

Определено услугата ще бъде в полза на хората на възраст, които изпитват затруднения с дигиталното банкиране.

30.03.2022 17:10:47

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.