• 13 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8118
  •  GBP / BGN 2.2736
  •  CHF / BGN 1.9990
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Continental с мониторинг на гумите в реално време

Continental с мониторинг на гумите в реално време

/КРОСС/ Continental вече предлага решение от начално ниво за оборудване на автопаркове за цифров мониторинг на гумите в автомобилите им още по-бързо и лесно в бъдеще. Нов сензор дава възможност за получаване на данни за състоянието на гумите по пестящ време, лесен и независим от производителя начин.

Това подпомага гумите работят оптимално, води до по-голяма горивна ефективност и по-дълъг живот на гумите. В допълнение, новият сензор допринася за концепцията на Continental за „Най-ниски общи разходи за шофиране" (LODC). По този начин производителят на първокласни гуми подпомага операторите на автопаркове да ги експлоатират по-безопасно, устойчиво и рентабилно.

Решението е просто - сензор за капачка на клапан се завинтва директно върху вентила на гумата на автобуси, камиони или ремаркета. Оттам се измерва налягането в гумите в реално време. Сензорът е съвместим с гуми за търговски превозни средства от всички обичайни производители и се свързва към приемни устройства ContiConnect чрез plug-and-play.

Отклоненията от нормалното състояние се записват и изпращат на потребителите чрез едноименната платформа за управление на гуми. QR код на сензора на капачката на клапана ви позволява лесно да присвоите сензора към съответното положение на гумата. Не е необходимо специално четящо устройство за определяне на позицията а следенето се извършва през мобилно устройство с приложението ContiConnect On-Site.

„Нашето ново решение със сензор за капачката на клапана предлага на автопарковете бързо въведение в света на ContiConnect. Гумите не трябва да се свалят за монтаж. Това намалява времето на престой до минимум. Използвайки информацията, подготвена в платформата за управление на гуми, операторите на автопаркове могат да определят интервалите на поддръжка на своите автомобили, оптимизирайки превозните средства и удължавайки експлоатационните времена", каза Клариса Довал, ръководител на дигиталните решения в отдела за гуми на Continental.

Има две опции за предаване на данните, събрани от сензора на капачката на клапана - чрез станция за четене на парковия двор или като версия на живо с телематично устройство. С решението за четене в двора, станция за четене се инсталира на много посещавани точки в автопарка, например на автомивки, бензиностанции или други контролно-пропускателни пунктове в рамките на депото. Тя чете данните от сензорите на гумите, докато превозните средства минават покрай тях, и ги изпраща на платформата Continental IoT.

Решението на живо изисква приемник да бъде монтиран в трактора или ремаркето. Тези телематични устройства предават данните в реално време към IoT платформата на Continental. Всички събрани и предадени данни се показват в приложението ContiConnect On-Site и могат да бъдат достъпни в уеб портала - чрез настолно приложение или мобилно устройство.

Например, ако се установи загуба на налягане, системата задейства подходящи аларми. След това потребителите се уведомяват чрез SMS, имейл или чрез приложението. Измерванията на дълбочината на протектора или повредата на гумата, които стават очевидни по време на проверка на превозното средство, също могат да бъдат документирани в приложението.

Оборудването на превозно средство със сензор за капачката на клапана може да се извърши само за няколко минути, а цял автопарк може да бъде преобразуван само за няколко часа. В крайна сметка мониторингът на гумите предлага възможност за повишаване на ефективността на автомобила и по този начин намаляване на разходите.

Въпреки че гумите съставляват само пет процента от инвестиционните разходи за автопарковете, те влияят на повече от половината от оперативните разходи. Тъй като гумата губи въздух незабелязано или се кара с неправилно въздушно налягане, съпротивлението при търкаляне се увеличава и следователно разходът на гориво. Освен това, в случай на спукана гума, превозното средство или ремаркето става опасно за употреба, докато не бъде ремонтирано.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.