• 06 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Хекимян: София на Васил Терзиев е тази картина, която виждаме с дерайлиралия трамвай

Хекимян: София на Васил Терзиев е тази картина, която виждаме с дерайлиралия трамвай

/КРОСС/ София на Васил Терзиев е град без отговорност. София на Васил Терзиев е тази картина, която виждаме с дерайлиралия трамвай. Това каза общинският съветник от ГЕРБ-СДС Антон Хекимян в предаването „Събуди се" по Нова телевизия.

Той посочи, че от месеци столицата няма ресорен заместник-кмет по транспорта, а такъв по строителството липсва от година и пет месеца, като обвини кмета Терзиев и Борис Бонев, че се занимават с ПР акции, вместо да поемат отговорност.

Не са осигурени парите в СОС за подобряване условията на труд на шофьорите и техническия персонал в столичния градски транспорт, допълни Хекимян. Въпреки скорошното увеличение на заплатите на служителите в градския транспорт, недостигът на шофьори остава сериозен. Според Хекимян увеличението не е дало желания резултат. „Правителството помогна за пореден път, загасихме пожар, който Васил Терзиев подпали. Когато той не може да се справи, кой да ги даде? Държавата отново ги даде. Ние решихме този проблем", заяви Хекимян.

Ваня Григорова от „Солидарна България" заяви, че проблемите в столичния градски транспорт са системни и датират от години. Тя акцентира върху лошите условия на труд за шофьорите. „Проблемът тук не е процедурата, проблемът тук е, че на човека му се налага да спира и това се случва години наред", заяви тя, визирайки липсата на санитарни помещения и места за почивка по крайните спирки.

Ваня Григорова добави, че условията на труд не са подобрени, а парите са дошли след като „някои си направиха ПР", давайки 15 млн. лв., за да потушат протестите.

Бойко Димитров от ПП-ДБ заяви, че скоро ще бъдат назначени нови ресорни заместник-кметове.

Според него разрешаването на проблема в градския транспорт минава през увеличаване на средствата за заплати на шофьорите. „Това не беше прието и не се случи, точно защото някой хвърли едни 15 милиона, които не решиха проблема. трябва да се инвестира в релсов път и в условия на труд, но няма как да се даде абсолютно всичко, и то в размера, в който искат служителите", добави Димитров.

Относно цената на билета след въвеждането на еврото, и тримата съветници се обединиха около идеята, че тя не трябва да се увеличава. Предложението на „Спаси София" за намаляване на цената на 80 евроцента беше определено от Антон Хекимян като „абсолютно популистко", тъй като би довело до загуби от 2-3 милиона евро. Бойко Димитров допусна единствено възможността цената на билета, купуван в брой от водача, да бъде закръглена на 1 евро за удобство.

Нова телевизия, „Събуди се"

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.