• 06 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

ЕРП Север въведе система за проверка за планово прекъсване на електрозахранването по клиентски номер

ЕРП Север въведе система за проверка за планово прекъсване на електрозахранването по клиентски номер

/КРОСС/ Електроразпределение Север разработи и пусна в действие допълнителна софтуерна система https://tok.erpsever.bg/ за проверка за прекъсвания за обект по клиентски номер - планирани от дружеството предстоящи прекъсвания на електрозахранването, непланирани прекъсвания (аварийни ситуации) и други. Опцията е налична от бутон „Проверка за прекъсване по обект" на началната страница на https://erpsever.bg/, като наред с нововъведената справка, клиентите могат да ползват и съществуващия бутон за проверка на плановите прекъсвания по регион.

През нововъведеното приложение физически и юридически лица могат да научат дали за техен обект има наличие на прекъсване и по каква причина. Разработката е продължение на усилията на всички дружества от групата ЕНЕРГО-ПРО да улеснят клиентите с предоставяне на достъпни начини за получаване на информация и услуги.

Приложението е налично и през Виртуалния център за обслужване на клиенти MyENERGO-PRO, който се достъпва от синия бутон на началната страница на ЕНЕРГО-ПРО, както и самостоятелно на адрес https://my.energo-pro.bg/. Виртуалният център обединява в себе си възможност за генериране на различни справки и достъп до услуги: най-масово използваната за проверка/плащане на сметка във Виртуалния ПОС терминал https://vp.energo-pro.bg/, данни за потреблението на електроенергия на битови потребители за три години назад, графици за плащане и отчитане, актуализация на клиентски данни за навременно получаване на персонална информация и др.

Дигитализацията в услугите и улесняване на достъпa до информация се планира и реализира в последните години с устойчива перспектива за максимално доближаване до нуждите на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията ще продължи да следи най-важните тенденции в цифровизацията и ще разработва и внедрява дигитални решения с цел оптимизиране на услугите и минимизиране на времето, което клиентите прекарват в обслужващ център на компанията.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.