• 02 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8248
  •  GBP / BGN 2.2881
  •  CHF / BGN 1.9984
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 21°C

Най-много отличия от Годишните награди на Business Lady за дамите от Kaufland България

Най-много отличия от Годишните награди на Business Lady за дамите от Kaufland България

/КРОСС/ Три дами от лидерския екип на Kaufland България бяха отличени на единадесетото издание на Годишните награди на списание и клуб Business Lady и така лидерът в търговията се превърна в компанията с най-много награди. Отличията, които бяха раздадени на специална церемония в столицата, поощряват професионалните успехи на жените сред българската общественост. Тяхната цел е да дадат гласност на добрите управленски модели, ефективните бизнес практики и адекватното развитие на човешкия капитал.

За поредна година Милена Караилиева, която e начело на HR отдела на компанията, грабна отличието за „Човешки ресурси“.  Маркетинговият директор на Kaufland Катерина Ушева беше избрана от журито за победител в категорията „Налагане на търговска марка”, а призът „Лидер на промяната“ отиде в Диана Костова, която е начело на направление „Централно управление на недвижимостите“.

През 2021-ва HR екипът, ръководен от Милена Караилиева, успешно надгражда всички политики за възнаграждения и придобивки за служителите на Kaufland България, разработва уелнес програма с различни инициативи за психологическа подкрепа, образователни лекции и вътрешни събития, посветени на здравословния начин на живот, а също и продуктов пакет за всеки служител с COVID-19. Благодарение на усилията на отдела през изминалата година успешно е реализирана кампанията „Време е за ново начало“ за привличане на талантите на бъдещето в компанията и е надградена програмата „Академия за търговци“, която цели да развие следващото поколение експерти и лидери.

Грижата за клиентите на Kaufland България е в основата на отличието на  Катерина Ушева, директор на направление „Маркетинг“ на компанията. След месеци на усилена работа нейният екип успешно въвежда програмата за лоялност Kaufland Card, която надгражда значително познатите у нас сходни програми. Картата дава възможност на клиентите на веригата да се възползват от по-ниски цени, да трупат точки и да получават персонални купони. Резултатът от работата на отдела е постигането на заложените цели още в първите 3 седмици след пускането на Kaufland Card и брой регистрации, надминаващи тези в държави с многократно по-голямо население от това на България.

Диана Костова беше отличена за приноса  на нейния екип по развитието и налагането на ONE STOP SHOPPING стратегията на Kaufland, която предлага на клиентите на веригата цялостно преживяване и голямо разнообразие от продукти и услуги на едно място. Под нейно ръководство изминалата година е най-успешната в историята на „Отдаване под наем“ в Kaufland България. Благодарение на усилията на екипа ѝ е изградена и най-голямата концесионерна зона на веригата у нас. Тя се намира в модернизирания хипермаркет на Kaufland във варненския квартал „Трошево“ и на своята площ от 1200 кв. м включва десет наематели, първия за Kaufland в страната food court и първата по рода си вертикална детска площадка.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.