• 09 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8206
  •  GBP / BGN 2.2720
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 17°C

Клиентите на Kaufland дариха близо 30 хил. лева за кампании от DMS за Коледа

Клиентите на Kaufland дариха близо 30 хил. лева за кампании от DMS за Коледа
Кампанията „ДАРИ“ се проведе във всички 65 хипермаркета на веригата в страната

/КРОСС/ Близо 30 хил. лева дариха клиентите на Kaufland по време на благотворителна кампания „ДАРИ" в магазините на веригата за Коледа. Тя се провежда съвместно с платформата DMS под мотото „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други", а средствата се разпределят между хора, нуждаещи се от лечение и с активни кампании в DMS. От началото на партньорството между най-голямата търговска верига в България и платформата DMS са събрани близо 180 хил. лв. за деца и възрастни, които набират средства за лечение.

Мащабните кампании „ДАРИ" се провеждат традиционно два пъти в година - по време на най-големите християнски празници - Великден и Коледа и в отговор на многобройните запитвания на клиентите на веригата за събиране на средства за лечение. Шестото издание на дарителската инициатива се проведе в периода 4 декември - 14 януари, като всеки желаещ можеше да направи дарение в специално поставени кутии, разположени във всички 65 хипермаркета на веригата в страната. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland се обърна за експертно съдействие към DMS.

„Благодарим на всички наши клиенти за доверието и съпричастността към каузите на Kaufland и DMS, защото те са символ на най-висшите човешки качества - милосърдие и доброта и както гласи мотото на кампания, нещо дребно за някого, би могло да се превърне в животоспасяваща подкрепа за друг. Партньорството ни с DMS от 2021 год. за кампания „ДАРИ" показва, че сумата от даренията нараства през годините, а хората припознават нас и DMS като надежден канал, чрез който да помогнат на нуждаещи се хора, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност" в Kaufland България.

Утвърдената дарителска платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността " и работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.