• 24 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8323
  •  GBP / BGN 2.2729
  •  CHF / BGN 2.0113
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Над 80 от служителите на Kaufland влизат в първото издание на „Академии за развитие“

Над 80 от служителите на Kaufland влизат в първото издание на „Академии за развитие“

/КРОСС/  Kaufland България ще развива компетенциите на служителите си във филиалната мрежа чрез своята нова програма „Академии за развитие“. В първото ѝ издание ще се включат над 80 души, които ще бъдат разпределени в три групи и за период от шест месеца ще преминат през целенасочено обучение.

Участниците в „Академии за развитие“ са избрани на база на съвкупност от характеристики. Сред тях са индивидуалното годишно представяне на всеки служител и критерии, необходими за изпълнение на длъжността, която ще може да заеме след успешното преминаване през програмата. По този начин се гарантира, че всеки от тях ще разполага с нужните оперативни и личностни умения за по-висока позиция като ръководител отдел, ръководител сектор или управител филиал. Обучението на служителите на Kaufland ще се провежда от външни и вътрешни лектори в два обучителни центъра и ще покрие минимум 8 модула. Успешното преминаване през програмата ще се определя на база на финална оценка, решаване на предварително зададен бизнес казус и компетентностно интервю.

„Категорична съм, когато казвам, че Kaufland България нямаше да се намира където е в този момент, без ценния принос на екипа ни. Дългосрочната инвестиция в хората е най-сигурният избор, който един бизнес може да направи. Благодарение на най-новата програма, така и на всички останали, с фокус върху развитието на служителите ни несъмнено си гарантираме стабилни успехи, постигнати чрез постоянство, целенасочени усилия и двупосочна ангажираност. Вярвам, че „Академиите за развитие“ ще са от изключителна полза за всеки участник, което е от значение  означа и за нас като работодател“, каза Милена Караилиева, директор на „Човешки ресурси“ на Kaufland България.

Обучението, развитието и повишаването на квалификацията на служителите е дългосрочен ангажимент на Kaufland България. Затова компанията предлага средно по 6 обучения на всеки служител годишно и непрекъснато добавя нови, отговарящи на текущите тенденции и потребности. Само за изминалата година веригата е инвестирала над 380 хил. лв. в нови обучителни програми, обхванали над 6 400 от служителите ѝ в различните структури и отдели. В дългосрочен план, стратегическите програми, свързани с обучение и развитие и ежедневната мотивация на служителите дава допълнително конкурентно предимство на Kaufland. Благодарение на тях водещия ритейлър успява да запази устойчив във времето квалифициран персонал. Данните сочат, че 57% от екипа на Kaufland е част от компанията над 3 години, а повече от 80% от ръководителите са вътрешно развити и повишени.

Инвестицията в специализирани обучения на служителите е ключова част от работодателската политика на компанията. През 2022 г. тя е инвестирала над 382 000 лв. в обучения на персонала, като сред тях са над 150 специфични експертни и профилиращи курсове, тренинги за личностно развитие и по езици. Над 6 000 от служителите на Kaufland България са преминали през минимум едно присъствено или онлайн обучение през 2022 г. на ниво компания.

Повече за работодателската политика на Kaufland България можете да научите на kariera.kaufland.bg.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.