• 29 Окт 2020 |
  •  USD / BGN 1.6678
  •  GBP / BGN 2.1573
  •  CHF / BGN 1.8291
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София °C

ЧЕЗ отваря нов клиентски център с по-добра локация в София

ЧЕЗ отваря нов клиентски център с по-добра локация в София

Офисът от бул. „България" № 98 се мести на ул. „Тодор Каблешков" № 6

/КРОСС/ ЧЕЗ в България премества локацията на офиса си за обслужване на клиенти на дружествата на компанията в южните райони на София от бул. „България" № 98 на ул. „Тодор Каблешков" № 6. Новият клиентски център ще отвори врати на 28 септември 2020 г. и ще работи всеки делничен ден от 08:00 ч. до 18:00 ч.
Новият офис е съобразен с нарастващата нужда от по-голям капацитет на обслужване, оборудван е в съответствие с най-съвременните тенденции в областта на работата с клиенти и дава възможност за спазване на всички противоепидемични мерки в новите условия на нейното осъществяване. Обособяването на места за обслужване на клиентите на „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД осигурява комфорт на потребителите и оптимизира времето за индивидуалното им обслужване. Увеличен е и броят на служителите, които ще обслужват клиентите в новия център на ЧЕЗ. Благодарение на модерната система за управление на опашките в офиса, потребителите ще могат да разчитат на бързо и качествено удовлетворяване на своите нужди и изисквания.
Мястото на новия клиентски център е подбрано така, че да бъде по-комуникативно, непосредствено до различни линии на градския транспорт и с повече възможности за паркиране в близост.
„Нуждата от разширяване на клиентския център започна да се усеща остро в последните месеци на миналата година, като извънредната епидемична обстановка и новите правила на работа засилиха тази необходимост. Отне ни известно време да намерим подходящо пространство, което да отговаря на спецификата на работа и изискванията ни, като същевременно да бъде по-удобно за клиентите от гледна точка на локацията", каза Вежен Фотев, директор „Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България.
Центърът ще предоставя пълната гама от над 100 вида услуги, предоставяни от ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение, като сключване на договори за продажба на електрическа енергия, обслужване на клиенти на свободен пазар, сключване на договори за присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромер, деклариране на показания и други услуги, включително абонамент за електронна фактура.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2020 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.