-
28 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6595
GBP / BGN 2.2406
CHF / BGN 2.1060- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Клиенти на ЧЕЗ могат да плащат сметки и с SMS
03 Юли 2011 | 08:53
София /КРОСС/ ЧЕЗ дава възможност на клиентите си да платят задълженията си за електроенергия с sms, изпратен от мобилния си телефон. Това може да стане с еднократна регистрация в системите ePay.bg, eBG.bg и iCard.bg. Вариантът за плащане с кратко съобщение е достъпен за притежателите на GSM с номер към български оператор и кредитна или дебитна карта, съобщават от компанията.
Освен да платят месечните си задължения с sms, клиентите на мобилния оператор "М-Тел" могат и да проверяват сметките си за електроенергия с кратко съобщение. От въвеждането на тази опция през юли 2009 г. до момента са се възползвали над 28 хил. потребители.
За да улесни своите клиенти, ЧЕЗ предлага и възможността да се регистрират за „sms преди прекъсване", който напомня на потребителите за изтичане на крайния срок на плащане на задълженията. През 2010 г. са изпратени общо над 25 хил. подобни кратки съобщения, а само за първото полугодие на тази година броят им е близо 23 хил. От началото на 2011 г. 24 хил. клиенти на „М-Тел" са се регистрирали за услугата. Компанията работи за възстановяване предоставянето й и за абонатите на "Глобул".
Въпреки удобството на издължаването с sms, клиентите, които се възползват към момента, са относително малко, като през системата ePay.bg средно месечно се извършват около 150 плащания по този канал.
"Възможността за плащане и информиране с кратко съобщение е само един от вариантите, които предлагаме на нашите клиенти с цел да им спестим време и усилия. Ние продължаваме да разработваме нови опции за комуникация с потребителите, които да сa в синхрон с техните очаквания", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.