• 15 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8116
  •  GBP / BGN 2.2747
  •  CHF / BGN 1.9955
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

350% ръст в оборота и нова производствена база за българска компания, партньор на Лидл България

350% ръст в оборота и нова производствена база за българска компания, партньор на Лидл България
„Вастон 2“ е един от основните доставчици на риба за Lidl, като едновременно с това реализира и износ за веригата

/КРОСС/ „Вастон 2" е българска компания, партньор на Лидл България за доставка на риба и рибни продукти повече от 12 години, през които успява да увеличи оборота си над три пъти. Освен значителен ръст, благодарение на съвместното партньорство, компанията изгражда изцяло нова производствена база с инвестиция от 3 млн. лв. и реализира износ в търговската мрежа на веригата.

"Вастон 2" е една от над 240 български компании, с които Лидл България работи за доставка на стоки. Сред основните продукти, които доставя, са пъстърва, сьомгова пъстърва, ципура, лаврак и различни замразени риби.

"Израснахме заедно с Lidl на пазара в България. Разширяването на бизнеса на веригата в страната и необходимостта от все по-големи количества и разнообразие от продукти ни доведоха до решението да инвестираме над 3 млн. лв. в нова производствена база. Това ни позволява да работим по най-високи производствени стандарти и да осигуряваме на българския потребител качествена и свежа продукция при все по-голямо търсене на риба", заяви Христо Георгиев, съдружник и управител на „Вастон 2".

Базата на компанията е разположена в Костинброд и разполага с голям капацитет и модерно оборудване, което гарантира високотехнологични решения и най-високо качество на производствения процес. По изискване на Lidl, което важи за всички доставчици на продукти под собствени марки на веригата, „Вастон 2" е сертифицирана по IFS - международно признат стандарт, с който компаниите за преработка и опаковане на храни гарантират високо качество и безопасност на своите процеси и продукти.

За качеството на рибата в Lidl допринася и мониторинговата програма Codex Verified, която следи качество, безопасност, свежест и чистота на продукта. Lidl е единствената компания на пазара с подобна мониторингова програма за рибата. В рамките на програмата рибните продукти подлежат на ежемесечни лабораторни изследвания по редица критерии, за част от които все още няма нормативни изисквания, но компанията следи превантивно.

„Работим с "Вастон 2" от самото начало на Lidl в България и сме заедно вече толкова години, защото имат значителен опит в търговията с риба, разполагат с изградени контакти с утвърдени доставчици по света, както и изключително добра логистика, която им позволява бързо и успешно да доставят за нас висококачествени продукти. Към момента те осигуряват за Lidl половината от артикулите, които предлагаме постоянно в асортимента, и 54% от оборота на рибата. Те са и една от компаниите, които се възползваха от възможността да изнасят в европейската търговска мрежа на Lidl", каза Любен Стойчев, който е част от екипа на „Стоково снабдяване" в Лидл България, където се грижи за доставките на прясно месо и риба.

Първият износ на "Вастон 2" съвместно с Лидл България е през 2016 г. първо в Гърция, а след това и в Румъния. За периода 2018-2020 г. износът, който компанията реализира, достига около 20% от оборота им.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.