• 17 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8258
  •  GBP / BGN 2.3126
  •  CHF / BGN 2.0456
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 30°C

Екзотичната южноамериканска кухня идва за първи път в Lidl

Екзотичната южноамериканска кухня идва за първи път в Lidl

/КРОСС/ От днес Lidl ни пренася в слънчевата Латинска Америка с разнообразие от екзотични и апетитни продукти от собствената марка Alma Latina. В буквален превод името означава “латинска душа”, а серията е представена с любопитни предложения от мини емпанадас до нектар от гуава.

Веригата предлага за всеки по нещо, като отваря вратата пред нови и някои познати вкусове, но в различен прочит. От традиционните кюфтенца,  боба с високо съдържание на белтъци и фибри, пикантен крем за мазане със салца „Криола“, до брашно от маниока - безглутеново брашно, което заменя успешно пшеничното при печене и готвене или паниране. Получава се от корена на растението маниока, познато още като касава или юка.

Любителите на сладкото могат да изберат сред екзотичните вкусове сладолед с шамфъстък, карамел или ананасово дайкири, както и кремообразен десерт - Кокада - традиционен за Бразилия. Почитателите на кафето могат да опитат Мате - традиционна южноамериканска тонизираща напитка с високо съдържание на кофеин или мляно традиционно кафе от Бразилия, които да допълнят идеално вкусовата палитра от слънчевия континент.

От Lidl ще зарадват и любителите на азиатската кухня с Vitasia, като ще им предложат  традиционните апетитни тестени рулца с пилешко и свинско месо - гьоза, кълнове от боб мунг, готова супа по азиатска рецепта с различни вкусове, сосове, ориз за суши и дори растения като фикус Женшен и азиатски лилии.

 Тематичните седмици в Lidl дават възможност на клиентите да се запознаят с традиционни продукти и деликатеси, характерни за дадена държава или регион, като ги пренасят често на кулинарни пътешествия. Сред тях са добре познатите азиатска, френска, италианска, гръцка, мексиканска, американска и др.

 Веригата създава за своите клиенти възможност да откриват на едно място не само нови и непознати за тях вкусове, но и традиционни продукти, без които никое домакинство не може. В Lidl пазаруването е бързо и всеки може да избере всичко необходимо за седмичния или дневен шопинг. Приложението на веригата Lidl Plus допълнително улеснява потребителите и чрез дигиталната брошура, с която бързо и лесно се навигира както в актуалните седмични предложения, така и в купоните, носещи специални отстъпки.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.