• 15 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6672
  •  GBP / BGN 2.2309
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Вили Лилков: Има два пътя - единият е лесен, синдикален, ляв, съответно грешен. И другият е десен

Вили Лилков: Има два пътя - единият е лесен, синдикален, ляв, съответно грешен. И другият е десен

/КРОСС/ В предаването „Лице в лице" по бТВ Вили Лилков, каза че резултатът е, че София е блокирана. „Важно е как ще излезем от тази ситуация. Има два пътя - единият е лесен, синдикален, ляв, съответно грешен. И другият е десен".

Левият път - удовлетворяваме исканията, в рамките на този бюджет ще отпаднат някакви заложени детсски градини, ремонт на пътища, паркове, и могат да бъдат задоволени тези искания, обясни Вили Лилков. „Другият път е следният: Да, пари, но срещу реформи. Нека да направим реформи. Например първо една дългосрочна програма за реформи и инвесттиции в градския транспорт, която ще предложа за обсъждане. Държавата трябва да сподели отговорностите също. Второ, бърза реформа за паркирането в София, от която е възможно да се получат много средства - червена зона, разширяване на зоната за паркиране. Съответно и вдигане на цената. Съответно повишаване на приходите, една част от тях да отидат за паркинги, другата за реформата на градския транспорт".

Друго, което бих предложил - Метрополитена, градския транспорт, електротранспорта и ЦГМ да бъдат обединени под една шапка, допълни Лилков. „И нещо друго - 20% от общия пробег на автобусите се изпълняват от частни превозвачи. Там няма стачка. Ще предложа увеличаване на частния дял на превозвачите в годишната задача на Столичния автотранспорт".

бТВ, „Лице в лице"

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

При очертаващата се трайна транспортна криза, по желание на протестиращите, всички от тях на борсата и да си търсят работа с по-висока заплата. Общинският транспорт да се приватизира.

17.05.2025 14:34:47

Анонимен

Идиот. Почти дебил и говори с нетърпящ възражения тон. Смисълът на казаното от идиота е, че персонала на Градски транспорт трябва да проведе реформи, да осъществи определени действия и като постигне заложените от дебила резултати, може би ще получи увеличение на заплатите. Тъпчо, от хората не зависи. Всичко изредено от тебе е задължение на общинския съвет и хората искат дори неща, съвпадащи с изброените, имено от същия този общенски съвет. Ама те десните не са особено умни, но идеологията им е да искат от работещите, без да пращат, за да могат те да стават още по-богати. Що се отнася до частния транспорт, то никой там не знае какви са заплатите, часовете, условията за труд и качеството и състоянието на самите коли. Идиот, дейба.

17.05.2025 14:11:00

Анонимен

Ей, фашуго, сиктирмарш!

17.05.2025 11:56:00

Анонимен

А бе я вътви на майната си заедно с цялата камарила.Така ни дотегнахте с щуротийте си, че струната може да се скъса.

17.05.2025 11:04:48

Анонимен

В частния сектор няма стачка защото при постъпване на работа си се съгласил със заплатата предложена от работодателя по сключения договор. В държавния и общински сектор би следвало да се следва същата презумция от подписания трудов договор и страните следва да го спазват. Затова няма място за недоволство.

17.05.2025 09:32:06

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.