• 20 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Успешен вече 40 години - Mercedes-Benz Marco Polo

Успешен вече 40 години - Mercedes-Benz Marco Polo

/КРОСС/ От 1984 г. моделът Marco Polo налага стандарти в своя сегмент, базиран на "Bremer Transporter", а от 2015 г. като V Class Marco Polo. Придружавал е цели поколения пътешественици. И самият той е еволюирал като функционалност, комфорт и стил.

Първият Marco Polo беше един от компактните кемпери, които определят сегмента през 80-те години. Неговите характеристики - бахамската бежова боя и бежово-кафявият интериор, който се смяташе за „задължителен" за взискателните къмпингуващи по онова време. Тъй като базовото превозно средство T1 първоначално е произведено в Бремен, то е наречено „Bremer Transporter". С височина от 2,97 метра, първият Марко Поло е с внушителна фигура.

Фейслифтът последва през 1988 г. Основната жизнена концепция на Marco Polo остана непроменена от първото поколение. Към днешна дата включва, наред с други неща, легло на покрива, седалка/пейка отзад, въртящи се седалки за водача и пътника, кухненски бокс с мивка, печка и охладителна кутия, както и модули за шкафове и чекмеджета. Намаляването на височината до по-малко от два метра и въвеждането на изскачащ покрив направи второто поколение Marco Polo - базирано на Vito transporter, много по-подходящо за гаражи през 1996 г.

В същото време интериорът става значително по-функционален - седалката/пейката отзад е монтирана на релсова система и може да се мести. Масата можеше да се прибере в обшивката на плъзгащата се врата и благодарение на крачната спирачка за паркиране, проходът отзад беше свободно достъпен.

Фейслифт последва през 1999 г. Третото поколение на Marco Polo, базирано на Viano, отбеляза допълнителен напредък по отношение на функционалността през 2003 г. и по този начин постави нови стандарти в сегмента на кемперите. Електрически задвижван изскачащ покрив, удобно легло на покрива - наградено с печата за качество Healthy Backs и пейка с електрически сгъваеми облегалки бяха само част от многобройните подобрения.

Marco Polo е представен в сегашния си вид от 2015 г., базиран на V Class. Четвъртото поколение на Marco Polo, базирано на V-Class MPV, постави нови стандарти по отношение на естетика и комфорт. Интериорът е превърнат в салон. Акцентите включват подови настилки тип яхта, LED вътрешно осветление - включително опционално амбиентно осветление - както и богат избор от висококачествени декоративни елементи и тапицерия.

След фейслифта през 2019 г. и последвалите актуализации, Marco Polo предлага още повече технологии, включително иновативната мултимедийна система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) и усъвършенстваното устройство за управление на кемпера MBAC (Mercedes-Benz Advanced Control), което превръща превозното средство е интелигентен дом за пътници и цифрови номади.

От миналата година (2023 г.) така нареченият модул Marco Polo закръгля семейството. Той трансформира малките ванове със звезда, включително T-Class, в микро кемпери за нула време. Модулът се поставя в багажника на автомобила и се закрепва към халки за привързване. Състои се от стандартен спален модул за двама души и кухненски модул по избор с мивка и газов котлон. Според производителя пускането на пазара е планирано за 2024 г.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.