• 24 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8323
  •  GBP / BGN 2.2729
  •  CHF / BGN 2.0113
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

Lidl e с най-голямо разнообразие от собствени марки на пазара

Lidl e с най-голямо разнообразие от собствени марки на пазара

/КРОСС/ С над 1550 продукта Лидл България е търговската верига с най-богат асортимент от продукти собствена марка. Част от тях се произвеждат в България - към момента от над 60 български компании. Собствените марки са в основата на бизнес модела на Lidl и са ключов инструмент за постигане на характерното за веригата оптимално съотношение качество-цена.

„В предизвикателната икономическа среда през последната година потребителският интерес към собствените марки расте все повече. Това отчита статистиката на пазари като Германия, Великобритания, САЩ. Нашите наблюдения показват, че българският потребител е също толкова прагматичен и все по-често избира нашите собствени марки заради доказаното качество, изгодната цена и добрия вкус. Това се потвърждава и от факта, че над 76% от оборота на компанията за 2022 г. е постигнат от продажбите на продукти от собствени марки. Не са един и двама клиентите, които предпочитат ваниловия сладолед Gelatelli в Lidl, ядките Alesto или шунката Dulano", каза Драгомир Илиев, управител „Стоково снабдяване и маркетинг" на Лидл България.

Собствените марки са световно признат инструмент за постигане на оптимално съотношение качество-цена чрез строг контрол на качеството през целия производствен процес. Дискаунтър №1 в Европа - Lidl, е веригата, която наложи модела на собствените марки в България. За да контролира качеството на продуктите под собствени марки, компанията прилага цялостна система за контрол, която започва от подбора на производители, през регулярни одити на производствени бази, до сертификати и лабораторни анализи на готовия продукт.

Изгодните цени на собствените марки на Lidl са резултат от големите производствени обеми, оптималната логистика, ефективните процеси и по-ниските маркетингови разходи в сравнение с големите търговски марки. Така, чрез собствените марки на веригата, потребителите не се налага да избират между качество и цена, защото получават и двете.

Широкото разнообразие от собствени марки на Lidl покрива всички продуктови групи. Сред тях са Pikok, Dulano и Baroni за колбаси, млечни продукти Milbona и Pilos, както и традиционни български вкусове от „Родна стряха". При нехранителните продукти особено предпочитани от потребителите са качественият текстил за цялото семейство под марките Lupilu, Esmara, Livergy, Pepperts, инструменти за домашния майстор Parkside, почистващи препарати за дома W5, козметика Cien, и др.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.