• 06 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

Строг качествен контрол на всеки три месеца прилага Lidl за колбасите собствена марка

Строг качествен контрол на всеки три месеца прилага Lidl за колбасите собствена марка

/КРОСС/ Колбасите собствена марка на Lidl преминават през строги проверки на всеки три месеца, за да се гарантира постоянно високото им качество. Компанията прилага щателен контрол върху целия процес на производство и доставка, като поставя високи собствени стандарти за качество, които надминават нормативните изисквания. Контролът започва още на ниво подбор на доставчиците на месо.

Продуктите преминават физико-химични и микробиологични анализи четири пъти в годината както от страна на веригата, така и от самите производители. Всички колбаси от собствените марки се подлагат и на ежемесечен органолептичен анализ – за вкус, мирис, цвят, структура и др.

Едно от ключовите условия, за да се обезпечи това качество, е в тях да не се съдържа механично отделено месо (МОМ). С използването само на ръчно отделено месо в колбасите си Lidl предлага на своите клиенти автентичен и неподправен вкус  не само във високия, но и в ниския ценови клас. При механичното отделяне на месо процесът се изпълнява машинно и под налягане, а получената суровина е с нарушена структура и ниска хранителна стойност. Това изисква влагане на повече сгъстители, оцветители и подобрители, за да се придаде форма и стегнатост на крайния продукт.

„Когато говорим за колбасите ни собствена марка, за нас е важно да предложим продукти с доказан произход и безкомпромисно качество, създадени по чисти рецепти. Очакванията на нашите клиенти са високи, затова сме въвели процеси, с които да сме сигурни, че ще ги изпълним“, коментира Йордан Рибаров, мениджър „Стоково снабдяване“ в Лидл България.

На българския пазар Lidl предлага четири собствени марки колбаси, които съставляват 80% от целия асортимент колбаси на веригата. Сред тях е любимата на хиляди потребители продуктова линия „Родна стряха“, която се прави само и единствено от български производители, като се спазват автентичните рецепти и вкусове от миналото. Pikok е марката с най-голямо разнообразие – от кренвирши и наденици до варено-пушени ребра и бирени пръчици. Брандът предлага и няколко продукта, подходящи за деца, както и линията Pikok Pure за продукти без консерванти и овкусители, с минимум 90% месо. Колбасите под марка Pikok Pure се произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални такива като къдраво, червено цвекло и паприка,  и се използват естествени консерванти. Baroni е най-достъпната в ценово отношение марка, а Dulano включва произведени основно в Германия специалитети от месо.

Високите стандарти за качество на собствените марки сухи колбаси са оценени и от потребителите в България с медал за качество QUDAL от независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH), проведено сред 1200 българи през март 2022 г.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.