• 05 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Инвеститорите се готвят за „златна треска“ в търсенето на хардуер за Метавселената

Инвеститорите се готвят за „златна треска“ в търсенето на хардуер за Метавселената

/КРОСС/ В края на предходната година, Sony разгласи, че е сключила контракт с футболния тим Манчестър сити да разработят виртуална версия на стадион Етихад, който почитателите по целия свят могат да посещават виртуално. Партньорството не провокира сериозен звук, само че звукът на от засмукването на футбола в Метавселената беше оглушитителен, пишат Лео Люис, Кристиян Дейвис и Сон Юн-а в материал за Financial Times.

Компаниите, които взеха присъединяване в най-голямото ревю за потребителска електроника Consumer Electronics Show ще се надяват предложенията им да бъдат възприети от консуматорите по същия метод. Една от тези компании е Samsung, която ще даде на консуматорите си опция да украсят мислени домове с цифрови версии на своите домашен уреди.

„Това от дълго време не е просто краткотрайно събитие, а добре открита наклонност за бъдещето, “ споделят от Samsung за Метавселената. Друг участник в ревюто споделя, че Метавселената - изчерпателен термин за теорията, че хората ще прекарват още по-голяма част от живота си във всепоглъщащи виртуални светове, към момента няма тъкмо определение и никой не може да твърди, че влага в нея. Много компании обаче считат, че дефиницията е задоволително ясна и към този момент водят до прогнози за голямо търсене на някои артикули. Един управител на огромен софтуерен фонд споделя, че 2022 година може да е първата, в която вложителите гледат малко по-сериозно на очилата за виртуална действителност, откакто оставаха разочаровани в протежение на години.

„ Инвеститорите би трябвало да гледат на Метавселената като на дигитализацията на човешката активност и революцията на всичко, което не е било променяно до в този момент,“ споделя Саймън Пауъл, пълководец акции в американската капиталова банка Jefferies. Той отбелязва, че плановете в Метавселената, като този сред Sony и Манчестър сити ще се причислят към съвсем непрекъснатия поток от действия в действителния свят, които ще получат собствен огледален облик и във виртуалното пространство.

Той споделя, че процесът, в последна сметка ще изисква повече процесори, доста по-голяма изчислителна мощ и носими устройства, които ще провокират вълна от интерес съпоставима с ранните години на смарт телефоните. Производителите на съставни елементи като полупроводници, сървъри, датчици, камери и екрани ще се възползват от нея. „ Замислете се за златната тресчица от първичния срок на огромни вложения в зората на интернет. Най-успешните компании по това време бяха хардуерните, те осигуряваха кирките и лопатите, “ сподели още Пауъл. Пазарната капитализация на Apple от 3 трилиона $ евентуално също е подпомагана от спекулации, че е покрай показване на революционни очила за виртуална действителност, който ще бъде толкоз революционен за потребителската електроника, колкото първия iPhone. Значителния растеж в цените на акциите на американската Nvidia и тайванската TSMC, които създават чипове подсказват, че залозите за търсене на изчислителна мощ и място за предпазване в облака към този момент са големи. Бележка от анализатори от Citigroup оповестена неотдавна уточни 12 компании, в това число тайванската компания за произвеждане на сървъри Wiwynn и китайската компания за акустични съставни елементи GoerTek, чиито артикули ще бъдат все по-търсени поради приложенията им в Метавселената.

Анализатори споделят, че корейски шефове на компании, които не са част от такива описи усещат напрежение, тъй като се притесняват да не изостанат от всеобщите трендове, в случай че не се нагодят към софтуерните промени. Ето за какво евентуално ще бъдат едни от ранните консуматори на Метавселената. Корейските компании за игри и развлечения към този момент са почнали да получават продуцентски студия и софтуерни сдружения, с цел да подобрят образните резултати, които основават и да пригодят продуктите си по-добре за Метавселената. За консуматорите хардуерните артикули, които купуват ще зависят от метода по който употребяват Метавселената – дали е за виртуални офиси или с цел да участват на концерти онлайн проведени вътре във видео игрите, споделят вложители. Степента, в която ще можем да се потопим в Метавселената зависи от качеството на виртуалната действителност.

Например, тв приемниците с 3D бяха рекламирани с големи фанфари, само че търсенето им бързо отслабна. Метавселената има потребност от по-усъвършенствана графична технология, която да ускори чувството за действителност. Артър Лай, софтуерен анализатор в Citigroup споделя, че вложителите би трябвало да одобряват, че Метавселената доста ще промени метода по който хората използват обществени медии и развлекателни излъчвания и взаимодействат едни с други.

Смартфоните, настолните компютри и физическото взаимоотношение може да бъдат сменени щом чувствителността на технологията към гласовете, жестовете и придвижването на очите на хората се усъвършенстват задоволително, а очилата се отърсят от репутацията си на „ глупави и тежки “.

 

Това обаче няма да стане неотложно. Дори съгласно най-оптимистичните производители, пазарът на очила за виртуална действителност ще изостават от смарт телефоните в протежение на години. Има разнообразни теории за това какъв вид прекарване в Метавселената в последна сметка ще господства.

Преживяванията с метавселена могат да обгръщат диапазон от виртуална действителност до разширена действителност, смесена действителност и разширена действителност (XR), обгръща наличие, което взаимодейства с действителния свят. Така или другояче вложителите, които търсят производители на съставни елементи, би трябвало да чакат, че в бъдещите генерации очила ще бъдат инсталирани най-малко 15 камери и датчици.

Разработването на по-малки, по-мощни и по-дълготрайни акумулатори би направило очилата по-леки и по-удобни за носене за продължителни срокове, което е огромно затруднение за актуалните артикули. Открояващите се имена включват серията Oculus на Meta, микро-OLED екраните на Sony, които анализаторите чакат да бъдат от главно значение за бъдещите очила на Apple и тайванския производител на оптични лещи Genius, споделя Лай. В последна сметка, развиването на Метавселената ще зависи от идващото потомство персонални очила за виртуална, разширена и смесена действителност.

Те разчитат в огромна степен на DRam чипове и датчици за изображения. Това са браншове, в които южнокорейските Samsung, SK Hynix и LG Innotek са световни водачи. Южнокорейските компании не създават непосредствено устройства за нахлуване в метавселената, като Samsung стопира производството на устройство за виртуална действителност през 2019 година заради ниското търсене. „ Въпреки това, компании като Samsung могат бързо да пуснат ново устройство, с цел да наваксат изоставането, в случай че има задоволително търсене “, споделя Лай.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.