-
08 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6781
GBP / BGN 2.2363
CHF / BGN 2.0833- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Как да се подготвите, ако сте в очакване на хамали
15 Януари 2025 | 13:15
/КРОСС/ Преместването на офис си е доста стресиращо и трудоемко занятие. С добра организация от ваша страна обаче, може да мине и съвсем гладко. Дори и вече да сте намерили добра фирма за хамалски услуги, има немалко неща, които трябва да свършите сами. В следващите редове ще опитаме да ви дадем насоки как да се справите с преместването на офиса с лекота.
Как да действате преди пристигането на хамалите
Ако денят на преместването наближава, има дейности, с които трябва да се справите вие. С предварително планиране и с помощта на нашите съвети, вярваме, че ще се справите блестящо.
- Започнете със сортиране на вещите: Тъй като става дума за преместване на офис, най-напред прегледайте документацията. Ако измежду нея има такава, която вече не ви е нужна, унищожете или изхвърлете. Би било добре да осигурите кутии за опаковане на личните вещи на персонала. В случай, че старите мебели са в добро състояние, но няма да ги вземете в новия офис, можете да ги дарите или продадете.
- Опаковайте офис оборудването: За да ви бъде лесно в новия офис, надпишете всяка една кутия на кого принадлежи или поне в коя стая трябва да бъде пренесена. За да защитите офис техниката, заложете на подходящи и най-вече качествени офис материали.
- Демонтирайте мебелите: Ако мебелите също ще бъдат местени в новия офис, ги разглобете предварително, за да улесните транспортирането им. Опаковайте отделните части и ги надпишете.
- Подгответе кабелите и мрежите: Маркирайте всички кабели и мрежови връзки, тъй като по този начин ще улесните свързването в новия офис.
Как да подходите в деня на преместването
Ето, че тъй важният ден е настъпил. В очакване сте на хамалите, които сте наели за преместването на вашия офис. За да стане то бързо и безпроблемно, вашето участие е много важно. Ето и какво се очаква, за да сте сигурни, че преместването на офиса е протекло добре:
- Наблюдавайте: Бъдете на такова място, от което да можете да координирате процеса на преместване и да отговаряте на въпроси при нужда.
- Осигурете безопасни условия на работа: По време на наблюдението, се уверете, че вашите служители и хамалите работят безопасно.
- Направете проверка: Да, точно така. След като всичко е натоварено, огледайте всяко едно помещение, за да се уверите, че нещо не е забравено.
Няколко допълнителни съвета от нас, които ще са ви от полза
Вашата организация на целия процес е важна. Има, разбира се, и други фактори, които ще осигурят безпроблемното преместване на офиса. Съчетаването им с добрата организация от ваша страна, несъмнено ще доведе до добри резултати.
- Наемете лицензирана фирма, която извършва хамалски услуги
- Планирайте всички свои действия предварително
- Бъдете гъвкави, ако се окажете в непредвидена ситуация
Стига добре да сте организирали своята част от работата по преместване и да сте наели професионални хамали, преместването на офиса със сигурност ще протече гладко и безпроблемно.