• 14 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6672
  •  GBP / BGN 2.2309
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Стартира националната образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI”

Стартира националната образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI”

/КРОСС/ С открит урок по безопасност на движението по пътищата в 119 СУ „Акад. Михаил Арнаудов“, София, бе дадено началото на образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ запознаха първокласниците в столичното училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.

Кампанията се организира за трета поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Поради Covid-19 ограниченията, предишните ѝ две издания се провеждаха изцяло онлайн с помощта на специално създаден онлайн мултимедиен урок, разработен съвместно с експерти от партньорите в инициативата.

„През предишните две издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование, за да могат да се научат на безопасност на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.“, сподели  Мария Ботева, гл. инспектор Пътна полиция към главна дирекция „Национална полиция”.

Иновативният урок е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/, като включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.

Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ за пръв път ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.

Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко заинтересовано българско училище да го използва и да стане част от Кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 53 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.

„Кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ е част от социалната корпоративна отговорност и политика на „Тимбарк България“. За нас е важно, освен предоставянето на висококачествени сокове, нектари, напитки и плодови мусове на децата, да помагаме за тяхното образование и по-добра осъзнатост на и покрай пътното платно. Изключително позитивната обратна връзка, която получаваме от учителите и родители за предишните две издания на инициативата ни кара да се чувстваме горди и щастливи, че можем да продължим да осъществяваме кампании полезни за обществото.“, коментира Мария Добрева, Бранд мениджър в „Тимбарк България“.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.