- 26 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8245
- GBP / BGN 2.2829
- CHF / BGN 1.9974
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 15°C
Частите за Mercedes-Benz все по-често се фалшифицират
08 Август 2022 | 15:26
/КРОСС/ Глобалната търговия с фалшиви продукти на Mercedes-Benz продължава да се увеличава. Само през 2021 г. повече от 1,86 милиона фалшификата са били конфискувани при над 650 акции. В сравнение с предходната 2020 г. това е значително увеличение от около шест процента. Фалшивите продукти не само са незаконни, но също така са от значение за безопасността и могат да застрашат здравето на участниците в движението.
„Индустрията на фалшифицирането има структурите на организираната престъпност и често прави по-големи печалби от трафика на наркотици" - казва Рената Юнго Брюнгер, член на борда на директорите на Mercedes-Benz Group - „Работим в тясно сътрудничество с властите по целия свят, за да ограничим тези структури и да се борим с опасностите за карането."
По време на пандемията през последните две години продуктовите пирати все повече използват онлайн платформи и канали в социалните медии, за да предлагат фалшиви стоки. Проучването на онлайн търговията с фалшиви продукти е много по-сложно за защитниците на марката. Фалшивите стоки могат да бъдат поставени на онлайн платформите в много кратък срок и продадени с подкрепата на социалните медии.
Поради тази причина стратегическите и оперативни мерки срещу фалшифицирането в онлайн търговията бяха допълнително разширени в Mercedes-Benz. Стратегията за защита на марката се състои от три стълба: откриване, атака и предотвратяване. Защитниците на марката проверяват подозрителни оферти в онлайн платформи и социални медии или търговски панаири по целия свят и по този начин могат да идентифицират фалшификаторите.
Клиентите и участниците в движението могат също така да подкрепят предотвратяването на фалшифициране на продукти в ежедневието и да проверяват много внимателно офертите, които правят впечатление. Типичните алармени сигнали за фалшиви продукти са значително по-ниската цена, аномалии в качеството на продукта или продажба чрез съмнителни онлайн източници.