• 28 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 17°C

Стартира тръжната процедура за разширен идеен проект за обходен път на Плевен

Стартира тръжната процедура за разширен идеен проект за обходен път на Плевен

/КРОСС/ Агенция „Пътна инфраструктура" откри тръжна процедура за изработването на разширен идеен проект за югоизточен обходен път на град Плевен. Бъдещият изпълнител ще трябва да изработи разширен идеен проект и да направи пълни инженерно-геоложки проучвания и подробен устройствен план - парцеларен план (ПУП-ПП) за изграждане на обходното трасе, чрез който транзитният трафик ще се изведе от централната част на града. Индикативната стойност на обществената поръчка е до 1 млн. лв. без ДДС, а срокът за изработване на проекта е 90 дни.
Обходният път ще осигури удобна и безопасна връзка за трафика от Русе по път І-3 Бяла - Ботевград и от фериботния комплекс Никопол - Турну Мъгуреле по път ІІ-34 Никопол - Плевен, както и за очаквания засилен тежкотоварен поток към Русе по път ІІ-35 Плевен - Ловеч след цялостното изграждане на АМ „Хемус".
Бъдещият изпълнител ще трябва да разработи 2 варианта на трасе. Те трябва да са по направлението на т. нар. „жълт" и „син пунктир", изработени през 2007 г. "Жълтият" вариант започва от пътен възел "Балканстрой" на път ІІ-35 Плевен - Ловеч и е с по-малка дължина - близо 5 км, но преминава в непосредствена близост до природен парк "Кайлъка". При разработването на този вариант трябва да се има предвид, че строителство в природния парк е недопустимо. Вариантът "Син пунктир", с дължина около 19 км, започва от пътен възел "Гривица", като предимството му е, че не засяга природен парк „Кайлъка", но пресича защитената зона „Студенец". Препоръчва се при разработването на този вариант да бъде потърсено техническо решение, с което трасето да се включи в пътен възел „Балканстрой".
И двата варианта имат своите особености и именно проучването трябва да отговори кой е по-подходящият от техническа, експлоатационна и екологична гледна точка за строителство. След проучването ще бъде проведена процедура по реда на Закона за опазване на околната среда, а след това ще се пристъпи към детайлно разработване на одобреното трасе.
Срокът за подаване на офертите е до 24 април 2020 г.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.