-
23 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6652
GBP / BGN 2.2373
CHF / BGN 2.0994- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Празнична трапеза без натиск върху бюджета: По-евтин свински врат и пуйка на цени от 2024 г. в Lidl
23 Декември 2025 | 13:18
/КРОСС/ В навечерието на най-светлите празници, Лидл България запазва цените на ключови хранителни продукти стабилни или по-ниски спрямо декември 2024 г. По този начин веригата гарантира, че празничната трапеза ще бъде достъпна за всяко семейство, независимо от икономическата динамика.
Празничните фаворити: свински врат или пуйка?
За тези, които залагат на традицията, Lidl осигурява предвидимост и отлични цени, които гарантират спокойствието на семейния бюджет:
• Цяла охладена пуйка: Един от символите на празничната вечеря се предлага на цена от 7,99 лв./кг (4,07 €) - точно колкото е била цената ѝ и през декември 2024 г.
• Свински врат без кост: Тук клиентите дори ще усетят понижение. Докато в края на миналата година цената е била 8,49 лв./кг (4,33 €), в празничните седмици тя ще бъде 7,79 лв./кг (3,98 €)
Маслото - по-евтино спрямо миналата есен
Една от най-важните съставки за празничните печива - кравето масло, бележи осезаем спад в цената си в магазините на веригата.
• Немско масло Pilos (250 г): Трайно намалено от 6,99 лв. (3,56 €) на 5,99 лв. (3,05 €). На 27 и 28
декември 2025 г. цената му ще бъде 3,59 лв. (1,83 €)
• От 18 декември се понижиха цените и на другите масла собствена марка - Pilos 100 г вече е на 2,79 лв.
(1,42 €), а Pilos 200 г - на 4,99 лв. (2,54 €)
Достъпност и при млечните продукти
Едни от най-продаваните стоки в Lidl - млечните продукти, също запазват стабилност или поевтиняват:
• Кисело мляко Pilos 3,6% (400 г): Lidl поддържа стабилна цена от 1,29 лв. (0,66 €) вече повече от година, запазвайки достъпността на най-продавания продукт в категорията
• Кисело мляко „Родна стряха" 4%: От 29 декември 2025 г. цената му пада трайно - на 1,19 лв. (0,61 €)
За да облекчи максимално дори най-малките опасения за натиск върху покупателната способност, Lidl провежда мащабна промоционална политика през цялата 2025 година, като над 50% от оборота на веригата за този период е реализиран от продукти с отстъпка. Годишно компанията предлага близо 24 000 артикула с намаления между 10% и 50%.
Отвъд ежеседмичните намаления и акционни продукти, още през ноември компанията стартира допълнителна мащабна кампания „До теб във всяка стъпка към еврото". Нейната цел е да осигури плавен преход и да подпомогне семейните бюджети през зимните месеци. Акцията включва намалени цени на избрани продукти от целия асортимент, включително нехранителни стоки. През януари и февруари кампанията ще продължи с допълнителни 100 продукта всеки месец, сред които най-чувствителните за хората основни продукти - кисело и прясно мляко, масло, месни продукти и колбаси, брашно, хляб, варива и печива.