• 23 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6652
  •  GBP / BGN 2.2373
  •  CHF / BGN 2.0994
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Празнична трапеза без натиск върху бюджета: По-евтин свински врат и пуйка на цени от 2024 г. в Lidl

Празнична трапеза без натиск върху бюджета: По-евтин свински врат и пуйка на цени от 2024 г. в Lidl

/КРОСС/ В навечерието на най-светлите празници, Лидл България запазва цените на ключови хранителни продукти стабилни или по-ниски спрямо декември 2024 г. По този начин веригата гарантира, че празничната трапеза ще бъде достъпна за всяко семейство, независимо от икономическата динамика.

Празничните фаворити: свински врат или пуйка?

За тези, които залагат на традицията, Lidl осигурява предвидимост и отлични цени, които гарантират спокойствието на семейния бюджет:

• Цяла охладена пуйка: Един от символите на празничната вечеря се предлага на цена от 7,99 лв./кг (4,07 €) - точно колкото е била цената ѝ и през декември 2024 г.

• Свински врат без кост: Тук клиентите дори ще усетят понижение. Докато в края на миналата година цената е била 8,49 лв./кг (4,33 €), в празничните седмици тя ще бъде 7,79 лв./кг (3,98 €)

Маслото - по-евтино спрямо миналата есен
Една от най-важните съставки за празничните печива - кравето масло, бележи осезаем спад в цената си в магазините на веригата.

• Немско масло Pilos (250 г): Трайно намалено от 6,99 лв. (3,56 €) на 5,99 лв. (3,05 €). На 27 и 28

декември 2025 г. цената му ще бъде 3,59 лв. (1,83 €)
• От 18 декември се понижиха цените и на другите масла собствена марка - Pilos 100 г вече е на 2,79 лв.
(1,42 €), а Pilos 200 г - на 4,99 лв. (2,54 €)
Достъпност и при млечните продукти

Едни от най-продаваните стоки в Lidl - млечните продукти, също запазват стабилност или поевтиняват:

• Кисело мляко Pilos 3,6% (400 г): Lidl поддържа стабилна цена от 1,29 лв. (0,66 €) вече повече от година, запазвайки достъпността на най-продавания продукт в категорията

• Кисело мляко „Родна стряха" 4%: От 29 декември 2025 г. цената му пада трайно - на 1,19 лв. (0,61 €)
За да облекчи максимално дори най-малките опасения за натиск върху покупателната способност, Lidl провежда мащабна промоционална политика през цялата 2025 година, като над 50% от оборота на веригата за този период е реализиран от продукти с отстъпка. Годишно компанията предлага близо 24 000 артикула с намаления между 10% и 50%.

Отвъд ежеседмичните намаления и акционни продукти, още през ноември компанията стартира допълнителна мащабна кампания „До теб във всяка стъпка към еврото". Нейната цел е да осигури плавен преход и да подпомогне семейните бюджети през зимните месеци. Акцията включва намалени цени на избрани продукти от целия асортимент, включително нехранителни стоки. През януари и февруари кампанията ще продължи с допълнителни 100 продукта всеки месец, сред които най-чувствителните за хората основни продукти - кисело и прясно мляко, масло, месни продукти и колбаси, брашно, хляб, варива и печива.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.