• 20 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Монделийз Интернешънъл публикува четвъртия си State of Snacking доклад, подчертаващ нарастващата роля на продуктите за похапване

Монделийз Интернешънъл публикува четвъртия си State of Snacking доклад, подчертаващ нарастващата роля на продуктите за похапване

/КРОСС/  За четвърта поредна година похапването (snacking) се определя като предпочитано пред традиционното хранене;

Продуктите за похапване продължават да са част от потребителската кошница;

Все по-осъзната е конусмацията на продуктите за похапване;

Консуматорите са готови да заплатят по-висока цена за устойчиво-произведени продукти.

Монделийз Интернешънъл (NASDAQ: MDLZ) публикува своя четвърти годишен доклад State of SnackingTM, свързан с глобалните тенденции в похапването (snacking) и как консуматорите правят осъзнат избор относно продуктите, който консумират.

В това издания на доклада се разглежда как настоящите икономически предизвикателства се отразяват при избора на продукти от консумартори по целия свят, като мнозинството от анкетираните продължават да купуват продукти за похапване, въпреки икономическите предизвикателства.

Разработен в партньорство с The Harris Poll, за четвърта поредна година докладът проследява нагласите и поведението на хиляди консуматори (18+ години), анкетирани в 13 пазара (САЩ, Канада, Мексико, Бразилия, Франция, Германия, Великобритания, Русия, Китай, Индия, Индонезия, Австралия и Южна Африка). Резултатите показват, че похапването (snacking) се определя от консуматорите като предпочитано пред традиционното хранене. Основните изводи включват, че хората по света обичат да похапват:

Ежедневно - похапването е основен момент от деня - 71% от консуматорите похапват нещо малко поне два пъти дневно
Осъзнато - 78% от консуматорите съобщават, че отделят време, за да се насладят на продукт или лакомство, а 61% казват, че обръщат внимание на порциите, преди да започнат да консумират
Често - косуматорите все по-често заместват основните хранения с продукти за похапване, като 55% от тях споделят, че е по-вероятно да хапнат нещо малко в замяна на трите стандартни хранения
Устойчиво - намаляването на отпадъците е важено за консуматорите, като седем от всеки десет анкетирани казват, че предпочитат продукти с по-малко опаковки, а 72% заявяват, че обикновено ги рециклират.
"Докладът ни, свързан с глобалните тенденции в похапването (snacking), потвърждава, че в тези трудни времена консуматорите по целия свят възприемат любимите си продукти като достъпни и необходими удоволствия", казва Дирк Ван де Пут, председател и главен изпълнителен директор на Монделийз Интернешънъл. "Продуктите продължават да дават на консуматорите възможност за наслада в ежедневието им, както и да са част от отбелязването на различни лични поводи, което още веднъж доказва убеждението ни, че всеки продукт може да се консумира по съзнателен начин и в зависимост от повода."

Проучването показва, че консуматорите търсят продукти за похапване, които да отговарят на различните нужди и поводи в живота им. По-голямата част от анкетираните заявяват, че редовно похапват, за да се възнаградят (78%) и за да се почувстват комфортно (77%), включително преобладаващата част от милениалите - 85%, и по двете причини. Също така е подчертано значението на разпознаваемостта на марката, като 67% заявяват, че независимо от цената, те биха купили от любимите си марки продукти за похапване, макар и по-малко количество, но не и да изберат алтернативни.

Докладът за тенденциите при консумацията на продукти за похапване през 2022 г. може да бъде изтеглен от www.mondelezinternational.com/stateofsnacking, а сред допълнителните изводи са:

Осъзнато похапване

Потребителите вземат осъзнато решение кога да похапнат, като 78% от тях съобщават, че отделят време, за да се насладят на продукта, който са избрали.
Много от тях също така съобразяват размера на порциите, като казват, че разпределят порциите, преди да ги хапнат (61%), и проверяват етикетите с хранителните стойности, преди да закупят продуктите (68%).
Начин на свързване

Продуктите за похапване са повод за приятни моменти и взаимодействие с други хора, като седем от всеки 10 души потвърждават, че "споделянето на продукт с някой е начин да покажеш любов".
Интерес към устойчивостта

Консуматорите са силно фокусирани върху това как техният избор на продукти за похапване влияе върху околната среда и осъзнават, че както компаниите, така и потребителите играят ключова роля в устойчивото производство на продукти за похапване.

63% от потребителите са съгласни, че продуктите с по-голямо въздействие върху околната среда трябва да струват повече, мнение, поддържано особено от милениалите (70%) и поколението Z (69%).

64% са склонни да платят повече за продукти, които са по-благоприятни за околната среда, а 65% биха платили повече за продукти с устойчиво произведени съставки.

"Днешният консуматор е значително по-осъзнат от всякога по отношение на своето потребление - и това включва здравето и благосъстоянието, както и въздействието върху планетата", каза Мартин Рено, главен директор маркетинг и продажби в Монделийз Интернешънъл."Изводите в доклада продължават да помагат за разработването на нашата стратегия като световен лидер в областта на продуктите за похапване и за ангажимента ни за съзнателно и устойчиво производство на продукти."

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.