• 11 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6811
  •  GBP / BGN 2.2375
  •  CHF / BGN 2.0905
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Над 270 български производители представиха продуктите си на фермерските пазари на Lidl през 2025 г.

Над 270 български производители представиха продуктите си на фермерските пазари на Lidl през 2025 г.

/КРОСС/ Тази година веригата подкрепи близо 30% повече участници и отбеляза рекорден брой издания на инициативата

Общо 274 български производители от 146 населени места взеха участие в 15-те фермерски пазара на Лидл България през тази година. Това е ръст от 30% в сравнение с предходната 2024 г., когато в инициативата се включват 211 малки производители от 119 населени места.

По повод 15-ата си годишнина и Lidl организира 15 фермерски пазара, като разшири присъствието си в столицата с три нови локации. Общо 10 пазара се проведоха в София, а 5 - по Черноморието. Всяко издание предложи богато разнообразие от продукти - плодове и зеленчуци, млечни и месни изделия, мед и пчелни продукти, вина, сиропи, занаятчийски стоки и други.  

„Всеки един от фермерските пазари тази година е бил посетен от над 3300 души, което показва устойчивия интерес на потребителите към българските продукти с доказан произход и високо качество", каза Пламен Колев, старши експерт „Акции" в Лидл България. „Много от новите производители споделят, че още след първото си участие са получили директни заявки от клиенти, запитвания за партньорства и дори покани от магазини, които желаят да предлагат техните изделия. Това показва реалната полза на тази инициатива за малките български производители", допълни Колев. 

„Благодарни сме на Лидл България за възможността да участваме с нашия занаятчийски хляб. Фермерските пазари са чудесна възможност да покажем нашите продукти пред повече хора, различни от традиционните ни потребители. На всички малки производители бих казала да не се колебаят да се включат. Участието носи развитие и нови клиенти", обяснява Цветелина Борчева от пекарна BorChef's.

„Изключително доволен съм - рядко се вижда фермерски пазар с такава организация и отношение към производителите. Всичко беше подготвено професионално. За нас инициативата е страхотен шанс да представим продукцията си и да създадем нови връзки", коментира Димитър Масларов, производител от с. Михнево.

Фермерските пазари на Lidl са част от последователната политика на компанията в подкрепа на българските производители, за които участието е напълно безплатно. Веригата предоставя своите паркинги за събитията и поема всички разходи по организацията и комуникацията им. От старта на инициативата през 2020 г. насам, пазарите се утвърдиха като важна платформа за представяне на местни продукти с автентичен вкус и високо качество.     

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 140 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.