• 25 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6595
  •  GBP / BGN 2.2406
  •  CHF / BGN 2.1060
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Работна група ще изготви предложение за намаляване на таксата на съоръженията за външна реклама

Пловдив /КРОСС/ Работна група от общински съветници и представители на Асоциацията за външна реклама се събира още утре, 5 август 2011 г., за да търси консенсусното решение за намаляване на таксите на съоръженията за външна реклама. Това се реши след обществено обсъждане днес, проведено в сградата на Общинския съвет по инициатива на Асоциацията и ангажиралите се с проблема - зам.-кметът Георги Титюков и общинските съветници Константин Георгиев и Едуард Сарафян. За да чуят мненията на хората в този сектор дойдоха общинските съветници Слави Георгиев /ВМРО-НИЕ/, Александър Държиков /ГЕРБ/, Тони Симидчиева /СДС/, Любозар Фратев / Движение Експерти за региона/, Даниела Кинова /”Атака”/ и Марияна Алексиева /от ППГОС на „Коалиция за Пловдив”/.

„След като от Асоциацията за външна реклама се обърнаха към нас, след проведени разговори за търсене на добрите и взаимно приемливи варианти, взехме решение да се съберем тук днес. Защото става дума за сектор, в който са ангажирани 11 пловдивски фирми, става дума за пловдивски бизнес и за работни места на пловдивчани. Искаме да се чуят всички мнения, за да се намери консенсусният вариант, който да удовлетвори както фирмите от Асоциацията за външна реклама, така и бюджета на общината. Отново ще напомня - когато намерим тази пресечена точка, се виждат добри резултати.

След проведено обществено обсъждане и последвало решение на Общинския съвет за намаление таксите и наемите на ресторантьори и търговци, събираемостта се увеличи и това е добре за бюджета на града”, заяви в началото на обсъждането общинският съветник Константин Георгиев.

Румен Кривицки, член на УС на Асоциацията за външна реклама напомни, че след множество анализа те са се обединили около искането за 20% намаляване на таксите за съоръженията за външна реклама, което до известна степен ще стабилизира бранша и ще намали дефицита. „Депозирали сме предложение до общината и Общинския съвет, надяваме се, че ще стигнем до общо, добро за всички ни решение”, каза още Кривицки.

Димитър Бонев, изпълнителен директор на „Хермес медиа” напомни, че проблемът е започнал преди две години и половина, още в началото на финансовата и икономическа криза, когато цените за наем са били вдигнати рязко с 50 %. Сега 60% от пловдивските фирми са фалирали, а 70 на сто от бизнеса в Пловдив не може да си позволи външна реклама, независимо, че ние продаваме на себестойност - т.е. продаваме на цената на наема, който плащаме на общината”, посочи още Димитър Бонев. Той бе категоричен, че апелът на Асоциацията не е просто апел за спасяване на една или две фирми, а е апел за подпомагане на пловдивския бизнес. „Защото освен, че ние ще можем да работим по-добре и пловдивските фирми ще имат възможността да рекламират повече бизнеса си. Ние сме като скачени съдове”, каза изпълнителният директор на „Хермес медиа”.

Консултантът на Асоциацията Гено Славов също бе категоричен, че намирането на решение за намаляването на таксите ще е акт както за запазване на работни места, така и за подпомагане на местния бизнес.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.