• 21 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6699
  •  GBP / BGN 2.2327
  •  CHF / BGN 2.0990
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Електрошок с мощ 687 к. к.

Електрошок с мощ 687 к. к.

/КРОСС/ Mercedes AMG EQE 53 4-MATIC+ представлява нов тип означение на един изцяло нов тип спортни автомобили, с които трябва да свикваме занапред. Това е електрически модел от пърформанс семейството AMG, който използва платформата на марката за луксозния висок клас. Задвижващата система се състои от два електромотора (по един на предния и задния мост), чиято тяга се предава напълно вариативно към четирите колела, а мощността достига до 505 киловата (687 конски сили), съобщи "Труд бг".

Както подобава на един AMG автомобил, представянето на пътя е абсолютно безкомпромисно именно благодарение на електрическата мощ. Когато моделът е оборудван със специален пакет за динамика и бууст функция за бързо ускорение, водачът разчита не само на 687 конски сили, но и на въртящ момент до 1000 Нм. Нищо чудно, че за ускорението от 0 до 100 км/ч са необходими само 3,3 секунди.

Задвижването на четирите колела е с по един електромотор отпред и отзад.

Тихото електрическо задвижване е “озвучено” по подобаващ начин с високоговорители, бас и саунд генератор, за да се създаде автентично усещане за шофиране на AMG автомобил. Предлагат се различни програми за звуково изживяване.

Спортният интериор катализира усещането за шофиране на екстремна кола.

Двата електромотора притежават характеристики, които им позволяват да работят оптимално на много високи обороти за максимална производителност. Високоволтовата батерия е вградена в специална защитна клетка в долната част на автомобила. Тя е разработена по най-нова литиево-йонна технология и притежава капацитет 90,6 киловатчаса. На бърза станция може да се зарежда с мощност до 170 киловата. В този случай само за 15 минути автомобилът зарежда енергия за изминаване на 180 км. Сертификатът на батерията обещава живот от 10 години и пробег до 250 000 км.

Моделът предлага хиперекран по широчината на цялото табло, който всъщност се състои от три големи дисплея под едно общо извито стъкло. Навигационната система планира най-бързия и удобен маршрут на базата на различни фактори като задръствания и спирки за зареждане.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.