• 21 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6699
  •  GBP / BGN 2.2327
  •  CHF / BGN 2.0990
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Процесът по присъединяване към мрежата на ЕРП Север е ясно структуриран и прозрачен

Процесът по присъединяване към мрежата на ЕРП Север е ясно структуриран и прозрачен

/КРОСС/ ЕРП Север се стреми максимално добре да запознава своите клиенти с процедурата за присъединяване към мрежата в Североизточна България. На интернет страницата https://erpsever.bg/bg/prisyedinjavane-kym-mrejata е изведена основната информация за стартиране на процес по присъединяване в различните случаи. При необходимост, на разположение на клиентите са официалните канали за комуникация с компанията - денонощна телефонна линия 0700 16161, имейл info@erpsever.bg, както и в Центровете за обслужване на клиенти https://erpsever.bg/bg/kontakti. Във връзка със зачестили случаи на предоставяне на невярна и в ущърб на клиентите информация за процеса по присъединяване бихме искали да уточним, че ЕРП Север не е оторизирало външни фирми за извършване на консултации по темата за присъединяване на своята лицензионна територия. Дружеството препоръчва по всички въпроси клиентите да се обръщат към настоящи служители на дружеството по посочения за контакт начин.

Основни и най-важни стъпки за присъединяване на нов обект към мрежата на ЕРП Север са:

»» Първа стъпка - искане за проучване - издаване на становище от страна на ЕРП Север

»» Втора стъпка - искане за съгласуване на проектна документация - съгласуване от страна на ЕРП Север

»» Трета стъпка - искане за сключване на договор - изготвяне на договор от страна на ЕРП Север

»» Четвърта стъпка - изпълнение на присъединяването и уведомяване на клиента от страна на ЕРП Север

»» Пета стъпка - искане за монтаж на СТИ - монтаж на СТИ от страна на ЕРП Север.

За улеснение на своите клиенти енергийната компания в Североизточна България създаде виртуален Център за обслужване на клиенти (ВЦОК), в който онлайн може да се заявява и проследява целия процес на стартирала процедура по присъединяване. Клиентите могат да заявят еднокатно ПИК (персонален идентификационен код) в Центровете за обслужване на клиенти и да се възползват от възможността да стартират и да се информират за развитието на своята процедура по присъединяване.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.