• 19 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

МТ представи България на две международни туристически изложения

МТ представи България на две международни туристически изложения
Изложенията СМТ в Щутгарт и МАТКА в Хелзинки са сред най-големите туристически изложения в Европа

/КРОСС/ Министерството на туризма успешно представи дестинация „България" в две значими международни туристически изложения - CMT в Щутгарт, Германия, което се проведе от 12 до 21 януари 2024 г. и МАТКА - Хелзинки, Финландия, провело се в периода 18 - 21 януари 2024 г.

Международното изложение СМТ - Щутгарт е най-голямото туристическо изложение за масова публика в света. През 2024 г. участие в него взеха над 1600 изложителя от 100 държави, като в рамките на 9 дни изложението бе посетено от над 235 хил. души. Водещите теми на СМТ бяха къмпинг и караванинг, мотоциклети, велотуризъм, голф, SPA, круизни пътувания и др. Българският щанд бе с площ от 40 кв. м.

На изложението България беше представена в каталозите на всички водещи туроператори за морски ваканционен туризъм, обиколни пътувания, приключенски маршрути, колоездене и др. Значителен интерес в запитванията се наблюдаваше към уикенд и градските пътувания.

По време на изложението тази година имаше повишено търсене към пътуванията за България. Акценти в представянето на страната ни бяха морският ваканционен туризъм, уелнес и СПА, културни и пешеходни маршрути, природни забележителности, екопътеки, голф и др. Къмпингарството и караванингът набират все по-голяма популярност след ковид пандемията и България попада все по-често в избора на дестинации на германските туристи.

Международното туристическо изложение МАТКА e най-голямото изложение зa туризъм, пътешествия и вaĸaнции в Ceвepнa Eвpoпa. В него взеха участие повече oт 800 туроператора, туристически дестинации и организации от над 70 държави, повече от 50 000 души посетиха панаира, а българският щанд бе с площ от 40 кв. м.

Изложението МАТКА традиционно привлича много крайни потребители, което представлява отлична възможност за подобряване на разпознаваемостта на бранд „България" и утвърждаването на страната ни като привлекателна дестинация за скандинавските туристи през четирите сезона на годината.

Интересът на посетителите от Северните страни беше насочен предимно към възможностите за културен, вело и морски туризъм, които страната ни предлага, а планираният престой е от минимум 7 дни.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.