• 08 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8206
  •  GBP / BGN 2.2720
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

С началото на великденските пости Lidl намалява трайно цените на 15 веган и вегетариански продуктa с до 38%

С началото на великденските пости Lidl намалява трайно цените на 15 веган и вегетариански продуктa с до 38%

/КРОСС/ Великденските пости бележат началото на трайно намаление с до 38% на цените на 15 веган и вегетариански продукта в магазините на Lidl в цялата страна. Така цената им става идентична с цената на техните конвенционални алтернативи като част от ангажимента на компанията в подкрепа на осъзнатото хранене. По този начин Lidl дава възможност на всички, които искат да се хранят здравословно и устойчиво, да го правят, без да се налага да отделят повече средства отколкото за стандартни продукти.

Още от 18 март потребителите ще имат възможност да се възползват от специалното намаление на зеленчуковия пастет, който ще струва само 0,79 лв. Любителите на бургерите, които са решили да постят, могат да закупят за 4,49 лв. веган алтернатива, която е на основата на соя, моркови и печурки, а цената на класическия веган бургер ще бъде намалена на 3,39 лв.

Значително намаление ще има и при напитките с марка Vemondo, които вече ще се предлагат на цена от 2,59 лв. Всички веган йогурти също ще бъдат трайно намалени от 18 март - в това число веган йогурт с три плодови вкуса, класически кокосов и соев.

Развитието на асортимента от собствената марка Vemondo е част от стратегията на Lidl в подкрепа на осъзнатото хранене, като по този начин смарт дискаунтърът предлага на своите клиенти по-голям избор от висококачествени продукти без лактоза, без глутен, както и веган специалитети. Продуктите Vemondo са качествена хранителна алтернатива за веганите и вегетарианците и са подходящ избор за всички, които спазват специфичен хранителен режим или просто желаят да разнообразят храненето си.

В началото на годината Lidl постави началото на обществен и дългосрочен разговор по темата за устойчивото и здравословно хранене под наслов #ХраненеСмисъл. Основната цел на кампанията е да популяризира осъзнатото хранене, а именно това, което е здравословно за нас и с грижа към планетата. В рамките на своята Политика за осъзнато хранене ритейлърът се ангажира да увеличи растителния и пълнозърнестия си асортимент, като предложи на клиентите си оптимална гама от продукти за по-осъзнат и устойчив начин на живот.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.