-
05 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
LG променя изживяването в автомобила чрез партньорство с Xbox Gaming и Zoom meetings
11 Септември 2025 | 21:53
/КРОСС/ LG Electronics (LG), водещ иноватор в технологиите за автомобили, затвърждава позицията си в ерата на софтуерно-дефинираните превозни средства (SDV, Software-Defined Vehicle) със своята Automotive Content Platform (ACP), базирана на webOS. Чрез разнообразни решения и силни партньорства, компанията трансформира автомобилите в динамични, софтуерно управлявани центрове за изживявания.
На IAA MOBILITY 2025, което се провежда в Мюнхен, Германия и е едно от най-големите събития в света, посветени на мобилността, LG бе домакин на пресконференция, в която сподели визията си за бъдещето на транспорта и обяви нови стратегически партньорства. В конференцията "Redefining the In-Cabin Experience: Why the Automotive Content Ecosystem Matters" участват ключови лидери, включително Ън Сок-хюн, президент на LG Vehicle Solution Company; Крис Джо, ръководител на webOS Platform Business Center в LG Media Entertainment Solution Company; Крис Лий, вицепрезидент на Xbox Marketing в Microsoft; и Брендън Ителсън, главен директор по екосистемите в Zoom.
"С близо 70 години опит в потребителското изживяване в областта на домакинските уреди и информационните технологии, LG разполага с уникално конкурентно предимство, което позволява да се преосмисли концепцията за автомобил - от обикновено транспортно средство до жизнено пространство, фокусирано върху потребителското изживяване," казва Ън Сок-хюн. "Целта ни е да снабдим 20 милиона превозни средства с нашата платформа за автомобилно съдържание, базирана на webOS, до 2030, като същевременно разширяваме екосистемата от съдържание и услуги.
Потапящо гейминг преживяване в колата с Xbox
По време на конференцията, LG акцентира колко е важно автомобилът да разполага с гъвкава и адаптивна екосистема и разкри 2 стратегически партньора, с които да разшири предлаганото съдържание.
Xbox се доближава още повече до геймърите - съвсем скоро изживяването ще бъде достъпно и в движение чрез интеграцията на приложението Xbox в LG ACP. Пътници с абонамент за Xbox Game Pass Ultimate, съвместим Bluetooth контролер и поддържан интернет достъп, сега ще могат да избират от стотици игри, включително популярни заглавия като Doom: The Dark Ages and Forza Horizon 5, директно от информационно-развлекателната системата на автомобила чрез облачен гейминг.
"В Xbox винаги търсим нови начини да донесем радостта от игрите на повече хора, където и да се намират. Чрез работата ни с LG, ние разширяваме гейминг изживяването и повишаваме стойността му за тези, които обичат да играят," каза Крис Лий, вицепрезидент на Xbox Marketing. "Скоро пътниците ще могат да достъпят своята библиотека с игри и да запазят прогреса си, където и да отидат - независимо дали са на път, или у дома. Пренасянето на Xbox в автомобила прави всяко пътуване по-забавно, но и поддържа гъвкавостта, която играчите очакват от Xbox."
Свързване със Zoom по време на шофиране
Разширявайки обхвата на LG ACP отвъд забавлението, вградено Zoom приложение ще превърне превозните средства в мобилни пространства за сътрудничество. Чрез интегрирането на една от водещите световни платформи за колаборация, LG ACP ще даде възможност на шофьори и пътници да провеждат срещи и да управляват работата ефективно в множество модели автомобили - като същевременно осигурява по-безопасно шофиране, благодарение на потребителско преживяване, което намалява разсейването.
"В Zoom вярваме, че трябва да срещаме хората там, където се събират - било то в офиса, вкъщи, или дори в колата," казва Брендън Ителсън. "Това партньорство бележи важен етап в предефинирането на това, което е възможно за автомобила, като помага на хората да комуникират и да останат свързани, докато са в движение."
От хола до пътя: безпроблемно webOS изживяване
Надграждайки успеха на webOS - който сега захранва над 240 милиона смарт телевизора по целия свят - LG ACP донася същото интуитивно потребителско изживяване и доказана стабилност в автомобила. Платформата позволява на шофьорите и пътниците да се наслаждават на разнообразно съдържание и услуги на няколко дисплеи в автомобила, всичко това в съответствие с разпоредбите за безопасност при шофиране.
Пътниците могат да стриймват любимото си съдържание на инфо-развлекателния дисплей на автомобила* от услуги като Netflix, Disney+, YouTube, Baby Shark World for Kids, Play.Works, Haystack News и LG канали, заедно с местните корейски стрийминг услуги TVING и WAVVE. До края на годината LG планира да разшири обхвата на съдържание, като въведе дигиталната платформа за изкуство Vasari, европейската стрийминг услуга RakutenTV и немската стрийминг услуга Joyn. Също така LG ACP скоро ще представи японската локална стрийминг услуга U-NEXT.
LG ACP, задвижван от webOS, е основен компонент на PlayWare - развлекателно решение за автомобила в рамките на SDV пакета на LG, LG AlphaWare. То предоставя диференцирано и висококачествено преживяване, което пренася потребителските домове в автомобила и прави времето, прекарано на път, по-ценно. LG продължава внедряването на своя ACP към комерсиални превозни средства, реализирайки визията си за бъдеща мобилност - да превърне автомобила в "дом на колела".
* За да използвате стрийминг услуги, е необходим план за мобилни данни за автомобил. Достъпът до някои приложения може да изисква отделен абонамент.
За LG Electronics Vehicle Solution Company
Компанията LG Vehicle Solution (VS) въвежда уникалните иновации на LG, ориентирани към човека, в автомобилната индустрия. Като доверен и иновативен партньор, компанията предлага интелигентни решения, включително основни модули, дисплеи, свързаност, ADAS визион системи и софтуерни решения за софтуерно дефинирани автомобили. Отдадена на мисията „Да създаваме по-добро мобилно бъдеще", компанията разширява портфолиото си с автомобилни осветителни системи, електрозадвижване и решения за киберсигурност. За повече информация посетете www.LG.com/global/mobility. За актуални новини се абонирайте за бюлетина LG Loop на www.LG.com/global/mobility/newsletter и следвайте канала на LG VS Company в LinkedIn: www.linkedin.com/company/lgvehiclesolution.