• 25 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.2757
  •  CHF / BGN 2.0011
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 8°C

Xiaomi е на 70-о място в Топ 100 на най-ценните брандове в света за 2021

Xiaomi е на 70-о място в Топ 100 на най-ценните брандове в света за 2021

За трета поредна година Xiaomi e в списъка като отбелязва 50% увеличение на стойността на марката, в сравнение с миналата година според Kantar

/КРОСС/ Глобалният технологичен лидер Xiaomi обяви, че е на 70-о място в класацията на Kantar BrandZ за Топ 100 най-ценни глобални марки за 2021 година, което е с 11 позиции по-нагоре в класацията, в сравнение с миналата година, със стойност на марката 24.8 милиарда щатски долара (с 50% увеличение на годишна база). За трета поредна година годишната класация включва Xiaomi като една от 100-те най-скъпи марки в целия свят, което е доказателство за мисията на Xiaomi да създава безрезервно невероятни продукти на справедливи цени, за да позволи на всички хора по света да се радват на по-добър начин на живот чрез иновативни технологии.

Постоянният стремеж на Xiaomi към иновативни технологии и иновации формира основата и на развитието, и растежа на компанията. Това позволява предоставянето на по-голяма издържливост, възможности за super-fast зареждане и по-солидна производителност на продукта. Тези иновации са доказателство за непрекъснатите усилия за изследване и разширяване на границите на технологичните иновации. През април т.г. Boston Consulting Group отдаде признание на цялостната отдаденост на Xiaomi за иновации като определи Xiaomi за една от „Най-иновативните компании 2021". Това е и четвъртият път, когато Xiaomi влиза в този списък.

Xiaomi е сред първите пет бранда в категория „потребителски технологии" на Топ 100 най-ценните брандове в света, благодарние на доверието и подкрепата на Mi феновете и потребителите по целия свят. В своите проучвания Kantar BrandZ използва водещи в бранша оценки на марките, заедно с проучвания на най-обширните изследвания на пазарната стойност на бранда в света: почти 4 милиона потребителски интервюта обхващащи 18,500 бранда в 512 категории на 51 пазара.

През месец март бе представена нова „жива" корпоративна визуална идентичност на марката, която обединява дизайнерската концепция „Alive". Този нов брандинг има за цел допълнително да укрепи позицията на Xiaomi в премиум сегмента, като същевременно повиши и осведомеността на аудиторията за марката чрез новото динамично лого. „Живата" концепция („Alive") е резултат от посоката на мислене и отговора на Xiaomi към повратната точка в ерата на интелигентната взаимосвързаност. Xiaomi поставя началото на ново десетилетие, като разширява присъствието си както в масовия, така и в премиум сегмента, както в технологичните, така и в арт средите. Както онлайн, така и офлайн. И по този начин достига до целия свят.

Според Kantar, Топ 100 на най-ценните световни марки отбеляза забележително увеличение на стойността от 42% на година, в сравнение с 6% увеличение през миналата година и 7% увеличение през предходната година. Този ръст възлиза на печалба от над 2 трилиона щатски долара в обща стойност на марката за глобалните Топ 100 и показва ускорен растеж на най-големите световни брандове, след сътресенията покрай COVID-19.

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.