• 06 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Гаранционната карта става дигитална – само в приложението Yettel

Гаранционната карта става дигитална – само в приложението Yettel
От 13 юни 2025 г. клиентите на Yettel вече могат да съхраняват гаранцията на своите устройства в мобилната апликация на оператора

/КРОСС/ Yettel въвежда нова функционалност в мобилното си приложение, която прави съхранението на гаранционни документи по-лесно от всякога. От 13 юни 2025 г. всеки клиент, закупил устройство от магазинната мрежа на оператора или онлайн, ще може да добави своята гаранционна карта директно в профила си в приложението Yettel, като сканира QR кода, отпечатан във фактурата към покупката. Тази функционалност е налична при покупка на устройство с договор или на свободна продажба без абонамент. Потребителите, които не са абонати на Yettel, могат да добавят гаранцията си чрез създаване на профил в приложението с имейл. Остава и възможността за получаване на оригинална гаранционна карта на хартиен носител при закупуване на устройство, в случай че потребителите не желаят да добавят дигитална гаранционна карта. 

Внедряването на новата функционалност е част от цялостната стратегия за дигитална трансформация на телекома, който си постави амбициозната цел до края на 2025 г. над 95% от взаимодействията с клиенти да могат да се осъществяват и онлайн.

Как се активира дигиталната гаранция?

Дигиталната гаранционна карта може да се активира в няколко лесни стъпки:

  1. Потребителят трябва да отвори приложението Yettel, като то следва да бъде обновено до последна версия, за да поддържа новата функционалност;

  2. Клиентите с услуга към оператора могат да открият новата секция в меню „Повече", след което „Устройство" и „Гаранционни карти". Потребителите, закупили устройство от оператора без абонамент, могат да създадат профил в приложението с имейл и да достъпят секцията от меню „Повече"; 

  3. Гаранцията се добавя чрез сканиране на QR кода от фактурата;

  4. След потвърждение, дигиталната гаранционна карта автоматично се добавя към профила и ще бъде видима там до 12 месеца след изтичането си.

Какви са предимствата пред хартиения формат?

С дигитализирането на гаранционната карта отпада притеснението, че важният документ може да бъде повреден или изгубен, защото той ще бъде винаги достъпен в телефона на притежателя на устройството. При необходимост, той може да бъде изтеглен и като PDF или разпечатан в магазин на Yettel.

Друго значително предимство на дигиталната гаранционна карта е, че към всеки документ се поддържа и детайлна сервизна история, включваща всички извършени ремонти в сервиз на Yettel. В случай че устройството е предадено за ремонт, клиентът може да проследи текущия му статус, като тази информация се обновява в реално време и е достъпна в профила на клиента до 12 месеца след изтичане на гаранцията.

Лесно прехвърляне при смяна на собственост

Когато устройството се прехвърля, досегашният притежател може лесно да предаде и дигиталната гаранция, като я премахне от профила си и изпрати QR кода на новия собственик, който да я добави в своя профил. Това гарантира безпроблемна поддръжка и след смяната на собствеността.

Кои устройства вече са с дигитална гаранция?

Дигиталната гаранция е валидна за всички устройства, предлагани от Yettel - смартфони, смартчасовници, безжични слушалки, таблети, лаптопи, телевизори, като единственото изключение са базовите аксесоари (адаптери, кабели, калъфчета и др.). На този етап дигитална гаранционна карта получават всички частни клиенти. 

Удължен гаранционен срок и собствен сервиз

Всички смартфони, закупени от Yettel, могат да се възползват от удължена гаранция без допълнително заплащане (3 години вместо стандартните 2), като част от специализираната екосистема от услуги „Смартфон вселена". Телекомът е и единственият в България, който разполага със собствен оторизиран сервиз, в който ремонтите се извършват изцяло с оригинални резервни части.

 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. 

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

 

За повече информация: Yettel.bg.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.