• 22 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8299
  •  GBP / BGN 2.3137
  •  CHF / BGN 2.0508
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 22°C

Средно 15 GB месечно ползва потребителят в мрежата на Yettel

Средно 15 GB месечно ползва потребителят в мрежата на Yettel
Преди 5 години средното му месечно потребление е било едва 2 GB

/КРОСС/ Средно 15 GB месечно е ползвал потребителят в мрежата на Yettel през изминалата 2023 г. Това е 7,5 пъти повече в сравнение с потреблението му преди 5 години, през 2018 г., когато е ползвал едва 2 GB месечно. Това са само част от данните на телекома, които илюстрират все по-активното поведение и нарастващото време, което хората прекарват в онлайн пространството.

Тази тенденция ясно се вижда и при ръста в трафика на данни, отчетен в мрежата на Yettel. През 2023 г. той се е увеличил с безпрецедентните 90% в сравнение с предходната година. Сравнение още по-назад във времето показва, че спрямо 2021 г. и началото на 5G ерата, трафикът е нараснал три пъти, а спрямо 2019 г. този ръст е почти пет пъти.

Именно през 2019 г. компанията за първи път получи сертификата за най-добра мобилна мрежа в страната Best in Test. В началото на тази година телекомът заслужи седмия поред сертификат, като постигна най-добър резултат и в четири допълнителни подкатегории - надеждност, покритие, глас и времезакъснение. Това още веднъж потвърждава качеството на услугите, които предлага Yettel в един от най-динамичните моменти за индустрията, когато трафикът на данни непрекъснато нараства.

Сериозен принос за това имат и приложенията за комуникация и социалните медии като TikTok, YouTube, Facebook, Instagram, Viber и други. През 2023 г. ръстът на трафика, генериран от тях, е повече от два пъти в сравнение с 2022 г. По данни на оператора, клиентите на мобилни услуги най-често използват мрежата именно за да прекарват време в социалните мрежи, да сърфират в интернет или да гледат Yettel TV през мобилно устройство.

Година след старта ѝ Yettel TV вече формира над 60% от общото потребление на данни при потребителите на фиксиран интернет за дома. Традиционно пиковете в трафика се наблюдават в праймтайма или по време на събития като музикални концерти, финали на телевизионни предавания и спортни събития с участието на известни български спортисти.

Интерактивната телевизия на телекома стана възможна благодарение на 5G мрежата на Yettel, която вече покрива над 70% от населението. Целта на оператора, заложена и в стратегията му за устойчиво развитие, е до 2026 г. 85% от българите да имат достъп до високоскоростен безжичен интернет.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.