• 19 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

Дружествата на ЧЕЗ преминаха втория надзорен одит на системата за управление на качеството по ISO 9001:2015

Дружествата на ЧЕЗ преминаха втория надзорен одит на системата за управление на качеството по ISO 9001:2015

Прилагането на изискванията на международния стандарт гарантира висока ефективност и позволява по-добро обслужване на клиентите

/КРОСС/ Три от дружествата на групата ЧЕЗ в България - „ЧЕЗ Разпределение България" АД, „ЧЕЗ България" ЕАД и „ЧЕЗ Електро България" АД - успешно преминаха през втори надзорен одит на системите за управление на качеството за потвърждаване на стандарта ISO 9001:2015. Одиторски екип от сертифициращата компания "ТЮФ Рейнланд България" ЕООД провери документацията и практическото прилагане на системата за управление на качеството, като проследи работните процеси в различните звена на компаниите. Външните одитори изразиха своето удовлетворение от установената ефективност на системите за управление на качеството, изпълняваните процеси, високата степен на ангажираност и добра организация на служителите на ЧЕЗ.
По-рано тази година още две дружества на ЧЕЗ в България успешно защитиха интегрираните си системи за управление. „ЧЕЗ Трейд България" ЕАД получи сертификати, че прилага стандартите: ISO 9001:2015 за управление на качеството; ISO 14001:2015, който гарантира, че дружеството е внедрило най-високи стандарти за управление на околната среда; както и сертификат за новия международен стандарт ISO 45001:2018 за управление на здравето и безопасността при работа. През май тази година дружеството се сертифицира и по стандарта за енергиен мениджмънт ISO 50001:2018.
„ЧЕЗ ИКТ България" ЕАД също защити сертифицираните системи съгласно международните стандарти ISO 9001:2015 за управление на качеството и ISO 27001:2013 за управление на сигурността на информацията.
„Резултатите от одитите доказват, че компаниите на ЧЕЗ в България безкомпромисно спазват утвърдените международни стандарти за управление на качеството, което ни позволява да постигаме по-добро обслужване на клиентите и ефективност на бизнес процесите", каза Душан Рибан, главен оперативен директор на „ЧЕЗ България" ЕАД.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.