• 16 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8056
  •  GBP / BGN 2.2785
  •  CHF / BGN 1.9957
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Hyundai Ioniq 5 с подобрения

Hyundai Ioniq 5 с подобрения

/КРОСС/ Hyundai Motor обновява Ioniq 5 за моделната година 2023 давайки му повече мощност, по-голяма батерия и следователно по-голям обхват. Капацитетът за съхранение на по-голямата батерия е увеличен до 77,4 квтч, моделите вече предлагат 168 кВт/229 к.с. или 239 кВт /325 к.с., а новото им оборудване трябва да осигури още повече удоволствие от шофирането.

„С повече от 14 000 нови регистрации в Германия, Ioniq 5 е истински успешен модел за Hyundai и с многобройните си победи в сравнителни тестове има много положителен принос за нашата марка“ - казва Юрген Келер, управляващ директор на Hyundai Motor Germany.

Ioniq 5 почти не се е променил отвън и отвътре. Като опция има цифрови външни огледала срещу допълнително заплащане от 1300 евро. Изображенията от камерата се показват на отделни монитори в панелите на вратите. Новото в гамата е матовото покритие в Atlas White (990 евро) и асистиращият пакет (1000 евро). Последният включва Autobahn Assist 2.0 (Highway Driving Assist HDA 2.0) и функцията за пресичане за автономния асистент за аварийно спиране.

Цените за базовата версия започват от 43 900 евро за 124 квт/170 к.с. задвижване на задните колела с 58 квтч батерия и 47 900 евро за средномощния вариант с голяма батерия. Пакетът Dynamiq струва 5100 евро повече за двата автомобила, а пакетът Techniq струва 7300 евро допълнително. Най-добрият пакет Uniq се предлага с голямата батерия и задвижване на задните колела за 58 800 евро и със задвижване на четирите колела за 62 800 евро. Нататък можете да се спрете на задвижване на четирите колела с пакет Techniq за 59 200 евро.

Модифицираното сега шаси има за цел да осигури повишен комфорт на шофиране и по-добро управление при лоши пътни условия, тъй като оптимизираните честотно-селективни амортисьори оптимизират реакцията на окачването и амортисьорите на предния и задния мост. Тези подобрения бяха сериозно забележими по време на двудневно тестово шофиране от Офенбах през Бремерхафен до езерото Пльон в Шлезвиг-Холщайн.

По време на двата дневни етапа от повече от 400 километра всеки, при спазване на всички ограничения на скоростта по селски пътища и скорост на магистрала от 120 км/ч отбелязахме средно 17,5 кВтч консумация на енергия на 100 километра. Изключително икономичен шофьор с предвидливо каране и не вдигане на скорост над 80 км/ч, без допълнителни консуматори на електроенергия отбеляза резултат от 13,5 кВтч! С изключение на този „специален случай“, всички останали участници в теста си взеха по една пауза за зареждане на ден, а предните накланящи се седалки със сгъваеми облегалки за крака им позволиха удобна почивка.

Намирането на източник на постоянен ток и предварителното изясняване дали там има налична мощна точка за зареждане с постоянен ток - ако е възможно поне 150 кВтч или дори 800 волтова технология, се улеснява от приложението Charge myHyundai, което се използва първо за включване на електричеството и след това за плащане на сметката.

Системата за отопление на батерията, която е стандартна за всички Hyundai Ioniq 5s, има нова функция за предварителна подготовка и по този начин довежда високоволтовата батерия до възможно най-добрата температура по време на шофиране, ако станцията за бързо зареждане е въведена като навигационна дестинация.

Специалистът по картографиране TomTom предоставя картата и информацията за трафика в реално време. Обхватът на WLTP може да се използва само ако започнете с пълно зареждане и определено има станция за зареждане, която чака на вашата дестинация. Колата се зарежда бързо само до 80 процента със средно 135 кВтч на DC устройства за бързо зареждане, след това процесът пада бързо. Пълното зареждане от 80 до 100 процента ще отнеме поне толкова време, колкото зареждането от 20 до 80 процента преди него. При дълги пътувания трябва да се използват само около 80 процента от обхвата до първото зареждане, а след това само 60 процента от обхвата за да нямате голяма загуба на време.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.