• 06 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 23°C

Потребителите на Android са по-лоялни

Потребителите на Android са по-лоялни

/КРОСС/ Проучване на агенцията CIRP е показало, че потребителите със смартфони с Android в САЩ са много по-лоялни към операционната система от тези с iOS.

Според проучването Android може да се похвали с 91% лоялност, докато основният конкурент има само 86%. Тези данни обхващат потребителите в САЩ, които са сменили смартфона си през 2017, Предава CNET.

За периода от януари 2016 до декември 2017 лоялността към Android се е движела между 89 и 91%, а най-високите стойности са отчетени в края на миналата година. В същото време лоялността към iOS е била между 85 и 88%. Тази тенденция се наблюдава през последните години и Apple отдавна загуби лидерството, което имаше примерно през 2013.

Според Майл Левин от CIRP потребителите вече са направили избора на марка и трудно сменят своите предпочитания. За това допринася и наличието само на две конкуриращи се системи. Левин е на мнение, че Apple и Google трябва да се ориентират не толкова към привличането на клиенти, колкото към продажбата на продукти и услуги на своите лоялни потребители.

Именно това е и причината за фокуса върху услугите в последно време. Както е известно, Apple отчете рекордни приходи от това перо през ноември.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.