-
08 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6781
GBP / BGN 2.2363
CHF / BGN 2.0833- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Забраниха провокативна реклама със Скарлет Йохансон /видео/
29 Януари 2014 | 09:40
/КРОСС/ ТВ каналът Fox,излъчващ финала на първенството по американски футбол, забрани реклама с участието на Скарлет Йохансон.
Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки, която газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им, пише The Syndey Morning Herald.
Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси". В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.
Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси".
Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.