• 08 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Забраниха провокативна реклама със Скарлет Йохансон /видео/

Забраниха провокативна реклама със Скарлет Йохансон /видео/

/КРОСС/ ТВ каналът Fox,излъчващ финала на първенството по американски футбол, забрани реклама с участието на Скарлет Йохансон.

Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки, която газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им, пише The Syndey Morning Herald. 

Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси". В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.

Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси".

Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.