• 04 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 11°C

Монделийз Интернешънъл влиза в бизнеса с дъвки и бонбони на българския пазар

Монделийз Интернешънъл влиза в бизнеса с дъвки и бонбони на българския пазар

/КРОСС/ Монделийз, водещият световен производител на леки закуски, пуска в продажба на българския пазар дъвки и освежаващи бонбони Halls. С тази нова за българските потребители марка, компанията навлиза в нова продуктова категория у нас, с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб.

Продуктите HALLS, любими на консуматорите по цял свят, дават едно завладяващо усещане за свежест, уникално за марката. Под слогъна „Грабни свежестта“, Монделийз започва да предлага и на българския консуматор дъвки и бонбони Halls, в четири вкуса за всеки сегмент, в отговор на променящите се очаквания на консуматорите, които харесват и искат да бъдат изненадвани с нови вкусове и атрактивни опаковки.

Обичани по цял свят заради своя впечатляващ и наситен вкус, бонбоните HALLS осигурят дълготрайно усещане за свежест. Продуктите имат отличителен и динамичен дизайн на опаковката, с който се разпознават лесно, а индивидуално опакованите бонбони осигуряват допълнително удобство. В България се лансират два интензивни вкуса с аромат на мента – Coolwave и Extra strong, както и два плодоводи ватианта – с аромат на лайм и горски плодове.

Дъвките HALLS предлагат максимално наситено изживяване – една изключителна серия дражета, състоящи се от 2 различни слоя и сърцевина, изпълнена с охлаждащ пълнеж под формата на кристали. Тази технология осигурява дълготрайно усещане за свежест и вкус. Дъвките се предалагат в модерна и висококачествена опаковка, с лесно разпределяне на количеството и лесно отваряне и затваряне. В България дъвките HALLS ще се предлагат в 4 страхотни вкуса – две разновидности с аромат на мента с дълготрайна свежест до 60 минути[1], а за почитателите на плодовите варианти – ободряващ аромат на диня, както и мандарина.

Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива, помагайки на консуматорите, „грабвайки свежестта“ бързо да се завърнат към задачите и динамиката си.

За старта на продажбите на дъвките и бонбоните Halls на българския пазар, Монделийз ще инвестира в 360-градусова маркетингова кампания, подкрепена от телевизионна и онлайн реклама, PR активности, POS материали и семплинги и дегустации.

                       


[1]*Изследване, проведено от експерти на Монделийз Интернешънъл, 2015

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.