• 05 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

КВС Груп България с най-много отличия в надпреварата за наградите B2B Employer Branding

КВС Груп България с най-много отличия в надпреварата за наградите B2B Employer Branding

/КРОСС/ Година след старта на обединението между Обединена българска банка (ОББ) и СИБАНК, новата обединена ОББ спечели 4 награди в рамките на второто издание на B2B Employer Branding Awards, с което се превърна в най-награждаваната компания на вечерта.

Три от наградите са първи места в своите категории. Застрахователната компания от групата – ДЗИ – беше отличена с един приз.

Двете най-големи кампании на ОББ, реализирани в 2018 г. – ОББ Вертикален маратон и подобряването на рекорда на Гинес за най-много служители на една компания, решаващи онлайн тест едновременно – грабнаха първите места съответно в категориите: Employer Branding PR Campaign и Employer Branding Event.

Анна Атанасова, директор Клонова мрежа в ОББ стана Team Lead of the Year. Наградата е признание за успешното ѝ представяне през 2018 г. и подобряването на духа в нейния екип.

Корпоративната култура ПЕРЛА, която обединява всички служители на КВС Груп не само в България, беше отличена в категория Employer Branding Idea.

Серията от инициативи за скрепяването на служителите на белгийската финансова група стартира през 2017 г. с еднократна идея, която бързо се превърна в отличен пример за успешна вътрешна кампания и даде началото на регулярни предизвикателства.

Най-емблематичното предизвикателство на 2018 г. беше ОББ Вертикален маратон, в което над 300 участници се състезаваха нагоре и надолу по 24-те етажа на ОББ Милениум център.

Състезанието беше част от по-голяма цел – служителите, клиентите, партньорите и приятелите на KBC Груп от 6 държави изминаха 786 000 км в символично пътешествие до Луната и обратно чрез поредица от спортни състезания.

България допринесе с внушителните 125 783 км, с което се нареди веднага след Белгия и Чехия. Тези постижения донесоха на България 145 638 лв., които служителите избраха да дарят на 5 кампании – предприемаческата програма на ОББ и Junior Achievement, Българската Коледа, уроци по финансова грамотност, развити съвместно с фондация bCause, сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“, стипендиите на ДЗИ „История с бъдеще“.

Третото място в категория Employer Branding Event ДЗИ си извоюва с първото издание на състезанията ДЗИ Вело. ДЗИ като застрахователна компания обърна поглед към още един участник на пътя – велосипедистите.

С цел да популяризира спорта, но и да повдигне темата за безопасността на колоездачите, ДЗИ Вело организира 3 състезания в Бургас, Пловдив и Стара Загора, които привлякоха над 300 професионални участници и 600 любители.

Наградите за Employer Branding на B2B имат за цел да оценят и отличат компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.